slappe benen

Hoi allemaal,
ik ben nog niet zwanger en praat dan ook al een hele tijd gezellig met de meiden op het zwanger worden forum. Maar nu heb ik een vraagje aan mensen die al zwanger zijn. Buiten vele vrij veel voorkomende zwangerschapskwaaltjes waar iedereen het over heeft en je overal op internet over kan lezen heb ik een vraagje over een eventueel zwangerschapskwaaltje.
Ik probeer nu 10 maanden zwanger te worden, heb morgen mijn NOD en heb sinds 2/3 dagen last van mijn benen. Ik heb constant een heel erg wee gevoel in mijn benen (vooral net boven mijn knieen). Als ik sta of loop heb ik de hele tijd het gevoel dat ik elk moment door mijn benen kan zakken. Overigens verder geen tekenen van griep of iets dergelijks. Zijn er meiden bij jullie die dit herkennen? Natuurlijk zou ik het heel erg graag als een zwangerschapskwaaltje zien, maar ja je snapt het al: ik zoek bevestiging.
Degene die net zwanger zijn: nog veel sterkte en succes met de zwangerschap
Degene die op het eind lopen: sterkte en succes met de bevalling.
liefs
Miek
 
Hoi Miek,

Het komt mij niet bekend voor als kwaal. Het zou bloedarmoede oid kunnen zijn. Ik begrijp dat je zoekt naar bevestiging van kwaaltjes, maar vaak beginnen deze ook niet zo vroeg.

Succes met zwanger worden!

Liesbeth
 
Hai Miek,

Ik ben uiteindelijk zwanger geworden na ruim een jaar. Ik zat ook op het zwanger worden forum. Ik moet eerlijk zijn, dat ik ieder kwaaltje aangreep om mezelf moed in te spreken dat het weleens gelukt zou zijn.... Het probleem is, dat er geen standaardkwalen zijn. Sterker nog, toen ik zwanger was, had ik in het begin juist geen echte kwaaltjes. Ik was alleen erg moe (al voor mijn NOD) en had net voor mijn NOD pijn in mijn liezen. Geen pijnlijke borsten/misselijk etc. Misschien komt dat gevoel in je benen wel door vermoeidheid en ben je inderdaad zwanger. Zoals Liesbeth zegt, het kan ook een medische oorzaak hebben.
Ik wens je enorm veel succes en ik hoop dat je snel zwanger bent!
liefs
Merijntje (15 wk)
 
ik denk dat je te graag zwanger wilt zijn! heel begrijpelijk hoor!! maar ik denk niet dat je bij elk dingetje dat je voelt moet deken dat het een zwangerschapskwaaltje is.
ik had namelijk t/m 8 weken zwangerschap helemaal nergens last van. ik had gewoon een ongesteldheids gevoel voor mijn nod zoals altijd...alleen bleef dat dus uit.
ik denk dat je het een beetje van je af moet zetten...ik kan er niet over mee praten want ik was binnen 3mnd zwanger, en kan me voorstellen dat je er gek van wordt dat het allemaal zo lang duurt.
wij vreeen op een gegeven moment iedere dag, om snel zwanger proberen te raken, dat is dus ook gelukt. maar dat iedere dag vrijen begon ook de keel uit te hangen hoor. dat had ik geen 5mnd vol gehouden. hihi
ik wens je echt heel veel succes. en probeer je te ontspannen (wordt je sneller zwanger heb ik ns gehoord).
ik hoop dat je je er snel bij kunt voegen.
liefs van sandy
 
even updateje,
bedankt voor al jullie reacties. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er de afgelopen maanden aardig nuchter onder ben gebleven. Ook wel omdat er nogal veel andere belangrijke dingen onze aandacht opeisten. Maar nu dat allemaal voorbij is begint de druk echt te komen. Maar goed het slappe gevoel in mijn benen is nu over. Ben nu 1 dag overtijd (is in die 10 maanden nog nooit eerder gebeurd) en mijn temperatuur was vandaag weer 0.2 graad hoger, dus ik moet eerlijk zeggen dat mijn hoop nu toch wel groeit.
Maar goed mocht het zo zijn dan zien jullie mij snel hier weer verschijnen.
liefs
Miek
 
Terug
Bovenaan