Slappe borsten

<p>Hallo,</p><p>Na 5,5 maand borstvoeding geven ben ik gestopt. Het afbouwen ging behoorlijk snel (ong 2 weken..). Sinds toen merk ik dat mijn borsten erg slap zijn geworden! Heeft er iemand misschien tips of ervaring hiermee? </p><p>Groetjes!</p>

Trekt vanzelf weer bij is mijn ervaring! Na het stoppen had ik zelf ook haast niks meer over, vond het erg vervelend. Inmiddels zijn mijn borsten weer ongeveer gelijk aan voor de zwangerschap :)

Borsten worden zwak van de hormonale verandering in de zwangerschap en stuwing (en die eerste stuwing krijg je met kunstvoeding ook). Dat dat met bv geven te maken heeft is een fabeltje.
Het kan dat het nog beetje bijtrekt.. Kan ook zo blijven, maar heeft dus niet zozeer met bv te maken. 

Hier helaas ook. Zes maand bv en nu 3 maand gestopt. Hier trekt het nog niet echt bij. We zeggen maar gekscherend de failliete melkfabriek :)

Het is hier ook niet meer wat het geweest is. Failliete melkfabriek vind ik briljant ? 
Ik vind het ook niet geweldig... Weet nog niet wat ik er mee aan moet. Hopelijk trekt het bij ?

Het voelt inderdaad als een failliete melkfabriek ?
Bedankt dames, hoop idd ook dat het een bijtrekt met de tijd.. ben best slank van mezelf en door de borstvoeding dus wel snel weer mijn oude figuur terug gekregen al mis ik de paar extra kilo'tjes wel!! 

Terug
Bovenaan