slecht begin van de week een blaasontsteking grrrr

Moet effe klagen erg he.....
Vorige week de 20 weken echo gehad op maandag en bleek de aorta vergroot, dus vrijdag naar radboud nijmegen voor neiuwe echo om alles weer goed te bekijken. Hij was idd vergroot maar binnen de normen (helaas niet binnen de normen dat de verloskundige mag zeggen dat het goed is.)
Weer een hele geruststelling. Wel de hele week slecht geslapen en veel last van maagzuur tot overgeven aan toe dus behoorlijk gebroken.

Zondag gezellig avondje met vrienden weggeweest maar de hele nacht wakker gelegen met buikpijn vooral onder in de buik. Vanmorgen wezen werken en ging eigenlijk wel redelijk alleen erg moe.
Vanmmidag nog en uurtje geslapen en toen begin de ellende heel veel pijn in mijn buik en pijn bij plassen en troebele urine en kleine beetjes plassen. Denk ja hoor het is weer zover een blaasontsteking. Maar op zich ging het wel denk doe morgen op het werk wel even een testje en doorbellen. Maar het werd steeds erger. toch maar HA-post gebeld. Kon gelijk komen weer even schrikken. Urine opgevangen (3 druppels) daar getest en wat bleek idd een fikse blaasontsteking en er zat suiker in mijn urine ook niet goed. Vroeg de arts heo ik mij voelde en of ik koorst had ik zeg heb het zo warm maar dat komt meer door de onzekerheid als door de blaasontsteking.
Na onderzoek alles gelukkig goed met het kindje.
Bloedsuiker was 8.2 en dat mocht nog wel ws had de assistente het urine stikje verkeerd afgelezen volgens de arts.
Toen half uur wachten op de kuur en toen naar huis. Het was nog geen 10 minuten rijden maar kon mijn vriend wel schieten dat hij niet sneller thuis kon zijn want ik moest natuurlijk weer plassen.
Eenmaal thuis alleen maar op de wc gezeten en ondertussen bloedverlies bij het naar de wc gaan van de blaasontsteking.
Baal er erg goed van en werd ook angstig. ookal weet ik dat dit komt van de blaasontsteking. Maar nu 3 flesjes water leeg gedronken en het bleodverlies word minder en hoef ook niet meer zo vaak. Maar word niet vrolijk van afgelopen week en begin deze week.

ik moest het even kwijt........nu hopen op een goede nachtrust ben ik wel aan toe en dat de AB-kuur snel aan slaat.

Maar het bealngrijkste is dat het met de kleine goed is en dat is wat telt!!!!

Wat vervelent. Heb heel mijn leven veel blaasontsteking gehad en ben bij elk pijntje die erop lijkt er bang voor. Gellukig heb ik het tot nu toe nog niet gehad. Veel drinken en lang op de wc zitten verzacht de pijn. Een paracetemol verlicht ook de klachten. Succes en hoop dat het gauw beter gaat.

Terug
Bovenaan