slecht drinken en wat nu?

jeetje meiden

bij ons is het dramas met drinken,indy dronk altijd slecht maar nu helemaal.door een dubbele ooronsteking een paar weken geleden,toen ging het weer goed maar nu van elke fles voeding laat ze 120 staan maar die met pap drinkt ze wel.ik kan haar nu tog geen 5 voedingen van 150 met pap gaan geven?ik heb er aan zitten denken om van 5 naar 4 voedingen te gaan maar welke fles laat je er dan af?oja ze krijgt nu opvolg melk kan het zijn dat ze daardoor niet drinkt?

maar goed voedingtips zijn nu wel welkom.ik word gefrustreerd van het niet drinken van mijn meisje..........

Lastig, he!

Onze zoon is nu 4 en halve maand en krijgt 4 flessen van 180 met 6 schepjes voeding.
Op een gegeven moment dronk hij de fles van half 11 's avonds wel leeg, maar liet hij bij de eerste 2 flessen veel staan (70-80cc per fles). Toen hebben we de late fles er afgehaald en de tijden een beetje veranderd. De laatste fles krijgt hij om half 8 en dat is een papfles. Hij krijgt de andere flessen om half 7, half 12 en half 4. Rond half 7 's avonds krijgt hij een half potje groente/fruit.
Misschien kun je proberen om de late fles weg te laten, als ze dan midden in de nacht wakker wordt en honger heeft, dan kun je die laatste fles nog niet weg laten. Misschien kun je anders de 2 soorten voeding mengen? Om haar eraan te laten wennen.
Ik zou haar geen 5 papflessen gaan geven.

Succes ermee.

Terug
Bovenaan