slecht drinken

onze kleine eet niet super goed... daarom wil ik eigenlijk al pap door de fles heen doen!
alleen is hij nog maar 3 maanden.. heeft iemand dit ook eerder gedaan dan 4 maanden?

gr maaike
 
Wij zijn met 15 weken begonnen (op advies van cb) maar hebben maar een week volgehouden. Timo had er zoveel last van!
Dus je kan het wel proberen, maar blijf wel goed naar je kindje kijken of hij er geen last van krijgt.
 
Zou ik zelf niet zo gauw doen.
In pap zit niet veel voedingswaarde, in die groeimelk wel. Dus als hij pap krijgt, zit hij eerder vol van iets met weinig voedingswaarde, en met melk drinkt hij juist meer met veel voedingswaarde. Pap zou ik geven als ze juist veel honger hebben en moeilijk verzadigd zijn.
Of de leeftijd verder veel uitmaakt weet ik niet.
Misschien is hij meer van het vaste voedsel en komt hij vanaf 4 maanden meer aan, wanneer hij fruit enzo mag.
Sterkte ermee.
groetjes mamma
 
Ik zou dat ook niet doen, denk ook niet dat je kleine beter gaat eten, juist omdat ze voor pap nog meer moeite moeten doen!!
Sommige kindjes eten gewoon niet zo heel veel, zolang ze goed groeien, genoeg plassen en alert zijn zou ik het zo laten!
Groetjes MJ
 
Wij hebben met ongeveer 3 maanden rijstebloem door de melk gedaan. Geen centje pijn. We deden dit door de laatste fles en ook in de 1e. Ze kreeg 220 cc met 7 schepjes melk en 2 scheppen rijstebloem. We hebben wel de naturel gebruikt en niet de vanille smaakt.

Sanne is nu bijna 6 maanden en in de laatste fles om half 8 krijgt ze nog steeds 2 schepjes rijstebloem. Ze slaapt er heerlijk mee.

Groetjes Anneke
 
Terug
Bovenaan