slecht en minder drinken

Hoi,
Sinds een week drinkt mijn zoontje van bijna 5 maanden erg slecht. Hij krijgt 4 flessen van 200, een fruithapje en groentehapje. Hij weegt overigens ruim 8 kilo. Een flinke jongen dus. De laatste dagen laat hij echt veel staan, dan weer 100, dan 60. Ik geef hem nu 170 per fles. Het CB gebeld en die zei dat het niet erg was. Hij heeft wellicht tijdelijk minder nodig. Mmm.. herkennen jullie dit, het opeens slechter drinken van jullie kleine. Oh ja, en hij speelt tijdens de fles. Kauwen op de speen, praten, lachen.

Nou ja, hopelijk gaat het snel weer wat beter maar ik was eigenlijk benieuwd naar jullie ervaringen,

groetjes van Cindy
 
Hoi Cindy,
Ik vind het wel herkenbaar hoor. Mijn zoon heeft dat ook (hij is 5 maanden en een paar dagen). En heb het ook al heel vaak hier op de site gelezen. Rond die leeftijd hebben de kindjes het veel te druk met kijken en spelen. Het gaat gewoon weer over. Gewoon in het schema blijven, anders ga je weer helemaal terug.
Groetjes,
Machteld
 
Komt mij ook bekend voor... mijn dochter is bijna 4,5 maand en doet precies hetzelfde. Ik geef haar nu ook minder per fles, als ze meer wil hebben, kan ik altijd bijmaken.

Ik kreeg ook van het CB te horen dat dat niet erg is, dus we zien wel wanneer ze weer meer trek krijgen...

Succes!
Mirjam
 
Terug
Bovenaan