Hi,
Tom is nu 9,5 maand oud. Voorheen at hij alles wat los en vast zat (behalve olvarit potjes) en dronk hij zijn melk en papflessen zo weg.
Maar sinds deze week heeft hij wat probleempjes met zijn gezondheid...
Ontstoken voorhuidje, hiervoor krijgt hij antibiotica en zalfje.. Het gaat al weer stukken beter. Maar hij eet en drinkt nu zo slecht...
Zou het bijv. tandjes kunnen zijn? Want heb het idee dat zijn mondje gevoeliger is.
Er zaten altijd wel bultjes, maar sinds kort voel ik onder wat scherpigs.
voedingschema :
7:00 brood en 200 cc melk ( brood wil hij niet melk gaat nog goed)
10:00 banaantje of peer (dit gaat nog goed)
12:00 papfles 200 cc ( nu drinkt hij daar al 3 dagen maar 20 cc van op!)
15:00 nijntje koekje of liga met diksap ( nijntje koekje gaat goed in kleine stukjes, diksap wil hij niets van weten)
17:00 warme hap (groot potje) met danoontje ( 1/3 of half potje eet hij maar op, en zelfs danoontje komt niet op)
19:00 papfles 200 cc ( nu drinkt hij daar al 3 dagen maar 20 cc van op!)
Krijgt hij niet te weinig vocht binnen... heb het idee dat zijn luiers ook niet meer zo nat zijn als voorheen..
Is dit maar een periode? of...?
Maak me beetje zorgen.
Nens
Tom is nu 9,5 maand oud. Voorheen at hij alles wat los en vast zat (behalve olvarit potjes) en dronk hij zijn melk en papflessen zo weg.
Maar sinds deze week heeft hij wat probleempjes met zijn gezondheid...
Ontstoken voorhuidje, hiervoor krijgt hij antibiotica en zalfje.. Het gaat al weer stukken beter. Maar hij eet en drinkt nu zo slecht...
Zou het bijv. tandjes kunnen zijn? Want heb het idee dat zijn mondje gevoeliger is.
Er zaten altijd wel bultjes, maar sinds kort voel ik onder wat scherpigs.
voedingschema :
7:00 brood en 200 cc melk ( brood wil hij niet melk gaat nog goed)
10:00 banaantje of peer (dit gaat nog goed)
12:00 papfles 200 cc ( nu drinkt hij daar al 3 dagen maar 20 cc van op!)
15:00 nijntje koekje of liga met diksap ( nijntje koekje gaat goed in kleine stukjes, diksap wil hij niets van weten)
17:00 warme hap (groot potje) met danoontje ( 1/3 of half potje eet hij maar op, en zelfs danoontje komt niet op)
19:00 papfles 200 cc ( nu drinkt hij daar al 3 dagen maar 20 cc van op!)
Krijgt hij niet te weinig vocht binnen... heb het idee dat zijn luiers ook niet meer zo nat zijn als voorheen..
Is dit maar een periode? of...?
Maak me beetje zorgen.
Nens