slecht eten en kiezen

Het rommelt al een tijd bij de laatste kiezen van Ethan en daardoor eet hij direct ook erg slecht.

Hij laat altijd wat staan en soms eet hij ook helemaal niets..
Word er soms zo radeloos van en die hormonen van mij werken totaal niet mee op dat gebied.

Ik zou graag wat tips hebben helemaal met brood. (overigens vlokken en hagelslag is uit den boze hij eet het beleg er van af en deponeert het brood naar de hond)

Als noa van die buien heeft, geef ik haar een bord pap, kan je ook in de fles doen, en als ze dat ook niet wil krijgt ze fruit (dat eet ze altijd)...en een extra beker melk.
als ze honger hebben gaan ze vanzelf weer eten...

Hoe meer gestresst jij ervan raakt, hoe minder hij gaat eten

Jochem eet momenteel (al langere tijd) slecht brood.
pasta jam smeerkaas smeerworst hagelslag enz is echt uit de boze dat eet hij niet.
Boterhamworst en/of ham eet hij wel maar het blijft bij 1 boterham tussen de middag.
Ik doe er niet moeilijk over hij laat ook altijd wat liggen nou so be it ik kompenseer het dan met een verantwoord tussendoortje zeg maar.
En ja kiezen die doorkomen doet echt zeer weet het van mijn eigen verstandskies poeh hee wat ellendig was dat ik was er echt gewoon naar van!!!
Jochem ontbijt met een fles pap en fruit en als hij tussen de middag veel laat liggen geef ik hem een ontbijtkoekje ofzo.

Go with the flow meid nu helemaal met je hormonen, het gaat over beloon hem om wat tie op heeft en wat tie laat liggen niks over zeggen.
En je hebt van bambix toch ook die cornflakes voor ze misschien is dat tijdelijk wat?
Ff geen brood en over een tijdje weer aanbieden??

Hoe gaat het verder met je?

liefs louise

Ik heb vandaag onwijs vrolijk geapplaudisseerd bij elke hap gevolg vanmiddag bijna heel broodje met jam en vanavond al zijn vlees opgegeten en op een klein hapje na zijn aardappels en bietjes...
Was zo trots en hij ook op zich zelf op eengegeven moment begon hij voor zich zelf te klappen en armen omhoog en hoera te roepen.

Maak me gewoon beetje zorgen omdat Ethan toch behoorlijk dun word

Niet te druk over maken. Als hij goed drinkt, droogt hij niet uit. Als ik foto's van hem zie, is ie ook niet mager. Geef hem wat lekkers tussendoor. Zitten hier ook dagen bij dat er nauwelijks iets in gaat.

Nee zijn koppie is niet mager(die wangen zijn volgens mij permanent) maar dat buikje armen benen worden best dun..

Maar hij heeft vandaag anderhalve croissant gegeten..
Ik geef juist niets tussendoor want dan eet hij helemaal niet

ik denk dat je juist wat extras tussendoor kan geven als hij zo weinig eet...fruit of een (gezond) koekje kan echt geen kwaad..(is mijn mening, iedere moeder is/denk anders ;-)

Toen noa last van haar kiezen/tanden had at ze het liefst alleen koud fruit en yoghurtjes...

Terug
Bovenaan