Slecht eten en slapen

<p>Hoi allemaal.</p><p>Onze zoon is net 6 maanden.</p><p>Sinds hij 4 maanden is, slaapt hij niet meer door en eet hij ook heel slecht overdag.</p><p>Hij at voor die tijd 5 flessen van 210. Nu haalt die er soms 3, met geluk 4. En hij drinkt ze niet leeg, hij laat soms wel 60ml staan.</p><p>Snachts als hij wakker is wilt die dan eten en stopt niet met huilen tot hij een fles krijgt. Deze drinkt hij dan ook niet helemaal op. Een speen wilt die niet.</p><p>We zijn ook begonnen met groente en fruit maar dit is ook geen succes. </p><p>Hij krijgt nu ook 2 boven tanden, heeft al 2 onder tanden..</p><p>Ben zo bang dat die went aan de fles snachts of misschien al gewend is.. het zijn altijd wisselende tijden snachts.</p><p>Herkent iemand dit? Heeft er iemand tips?</p><p>Vind het erg lastig..</p>

Hai !
 Heel herkenbaar, mijn zoon doet dat ook vanwege zijn tandjes.
Ja groente en fruit blijven aanbieden  ze hebben zo lang melk gehad ze kennen niets anders maar geef het een paar dagen de tijd.
En doorslapen doet mijn zoon ook nog steeds niet hij is ook bijna 6 maanden. Geef het de tijd. Voor je het weet slapen ze door het is gewoon een fase waarin ze zitten.
Maar heel veel succes!

Volgens mij heb je bij 4 en 6 maanden kans op slaap regressie. Mogelijk heeft dat ermee te maken, misschien ook in combinatie met tandjes? Hebben jullie al een papfles geprobeerd in de avond?
Al dentinox geprobeerd? Dat helpt bij doorkomende tandjes. 
Men ja het schijnt een fase te zijn, maar het is wel erg vermoeiend! Maar je komt hier doorheen! 

Terug
Bovenaan