slecht eten

mijn dochter is nu 11,5maand oud en ineens eet ze erg slecht. Ze was ook afgevallen bij de laatste weging op het cb. Ik maak me dus best zorgen ook al moet ik dat misschien niet doen.
Ik heb al vanalles geprobeerd,ander beleg zelf op een vork laten eten enz. Maar het wordt met de dag minder wat ze eet. Vandaag wilde ze zelfs d'r banaantje wat ze anders zo gulzig eet niet meer. Ze spuugt het uit en dat was het. Ik weet dat ze met me zit te dollen want op het kdv eet ze wel gewoon.
Heeft iemand nog tips wat ik kan doen?

Groetjes Saskia

misschien gewoon aanbieden en niet te veel moeite er voor doen en als ze het niet wil hebben gewoon weg nemen en uurtje later weer wat aanbieden?

als je er zichtbaar moeite voor doet misschien vind ze die aandacht wel heel erg leuk? het is ook maar een gokje hoor ik heb een zoontje van7,5 maand dus nog geen last mee..

Haai, mijn dochter is 9,5 maand oud en wil sinds een paar weken geen avondeten meer (groenten, vlees). Brood gaat nog wel naar binnen, en alles wat ze zelf kan doen gaat ook wel (een paar doperwten, af en toe en worteltje, maiskorrels). Ze wil gewoon niet gevoerd worden. Bij het cb was ze ook afgevallen. Volgens mij krijgt ze bij haar avondeten nu niet genoeg eten naar binnen, in elk geval helemaal geen vlees of vis, een minihapje groenten en een paar hapjes brood. Ik geef haar nu een uurtje na de avondmaaltijd nog een fles melk, dan krijgt ze in elk geval nog iets naar binnen. Maar ik denk ook dat ze de aandacht leuk vindt, bij het eten als ik wil voeren is het alleen huilen, daarna is ze weer vrolijk

Terug
Bovenaan