Slecht eten

A

Anoniem

Guest
Ik heb hier weer wat nieuws.
Tot vorige week at ons kleine vreetzakje echt alles heel goed.
Maar nu....

Fruit in potjes gaat super...maar met vers fruit zit ik soms een half uur tot een uur en groente...dat is helemaal een ramp. Vanavond ging hij er zelfs bij kokhalzen...
Wat moet ik daar nu mee?

Brood gaat als een speer naar binnen en flessen ook,,,maar de rest.

En zoveel eet hij ook echt niet.

6.30 fles bambix 180cc
9.00 fruit
12.00 brood en een fles 165 cc
14.30 sapje en soms een koekje
16.30 groente met yoghurt
19.30 fles 165 cc

Zou het een fase zijn???

Klinkt me wel bekend in de oren.....
Kan een fase zijn <---- hebbie 'm weer.. hahaha óf tandjes.... jajajaja.... ze houden van leven in de brouwerij... en zo wordt het nooooooooit saai!!!!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hier ook ineens moeite met fruit en groente en nou zag ik idd dat er een tandje door zit te komen. En ja, die oorontsteking werkt ook niet mee.
Ik hoop voor je dat hij weer snel beter zal eten
Sil

Ach wat akelig, wordt je erg bezorgd van he! Maar wie weet zijn het idd tandjes... Joran at gisteravond helemaal niks alleen zijn flesje, maar dat komt maar zo zelden voor dat we ons er niet druk om maken. Vandaag heeft hij weer prima gegeten. Ik hoop dat ze snel weer lekker eet!

Liefs, Susan

idd erg vervelend, kan idd een tandje zijn of een "fase"is toch heel moeilijk bij die kleintjes he, wat ze precies dwars zit, maar hoop voor je dat hij snel weer beter eet!

groetjes susanne

Hey Issie!

Ow ja, dat is echt vervelend he, als ze niet goed eten!
Maar ,   ik heb hier geleerd dat je je er het beste niet te druk om kunt maken hoor. Je kunt het hem er toch niet naar binnen duwen, als hij niet wil dan wil hij niet! Komt wel weer!
Makkelijk gezegt natuurlijk (ik zat hier ook met allerlei liedjes en leuke dingetjes om haar toch 1 hapje naar binnen te krijgen hoor  hahaha) maar het is wel zo!

Luna heeft een tijdje ECHT bijna niks gegeten! Het fruit was net het enige dat ze wel wilde, dus dat kreeg ze op een gegeven mement ook gewoon 3 keer op een dag! (voor het vocht, ze droonk NIKS!)
En nu???? Niet normaal wat ze allemaal eet! Zoveel heeft ze echt nog nooit gegeten! Eerst melde ze zich nooit dat ze honger had, en moet je haar nu eens zien als ik met eten of drinken aan kom lopen......hahaha

Dusssss komt allemaal goed hoor!
En trouwens, als hij de fles wel wil, maak je toch gewoon een extra flesje als hij de groenten niet wil?!

Succes ermee!
X 4dec

(hoe is het trouwens met jou zelf???)

Hey allemaal,

Bedankt voor jullie reacties.
En 4 dec. ik ga ook maar gewoon eens kijk naar wat hij wel eet.
Dan idd. maar een flesje meer.
Ik ga ook echt niet moeilijk doen hoor. (Al heb ik wel de neiging om voor autootje, vliegtuigje en wat al niet meer te gaan spelen.)

Het komt allemaal ook wel weer.

XIssie

Terug
Bovenaan