slecht gegeten HELP

Hoi allemaal,
Ik heb het afgelopen weekend (zaterdag én zondag) niet echt goed en gezond gegeten. Zondagmiddag heb ik eigenlijk helemaal niet gegeten door omstandigheden. Ik ben nu ruim 11 weken zwanger. Moet ik mij ongerust maken?
 
nee hoor, je hoeft je niet ongerust te maken. het kindje pakt de stoffen die hij nodig heeft. ben al 15 weken dood ziek met de laatste week een opname in het ziekenhuis omdat ik helemaal niets meer binnen hield. ben sinds dat ik zwanger ben enorm afgevallen. maar de echo laat zien dat het kind goed groeit ondanks dat ik weinig gegeten heb.

hopelijk stelt dit je wat gerust.

ps: ik was ook bang dat het kwaad kon maar vertrouw nu volledig op de echo
 
hoi anoniempje

ik zou me hierover niet zo druk maken, het kindje pakt namelijk de voedingstoffen die hij nodig heeft. ookal heb je paar dagen slecht gegeten. ik deel nl. je zorgen ben nu 15 weken zwanger en ben echt dood ziek geweest heb zelfs vorige week een week in het ziekenhuis gelegen omdat ik helemaal niets binnen hield. mijn grootste zorgen waren ook dat het kindje hieronder zal lijden maar toen ik de echo zag en dat er met het kindje niets aan de hand was en zelfs gegroeid was was ik gerust gesteld. dus een paar dagen minder eten kan geen kwaad voor je baby maar op den duur wel voor jou.

nou veel succes met je zwangerschap

groetjes yvonne
 
Terug
Bovenaan