Slecht geslapen..

Lieve meiden,

Ik heb heel de nacht wakker gelegen...Sorry moet ff zeuren. Ik ben bang dat ik straks plat moet en niet meer voor mijn dochtertje kan zorgen. Ik begin al weer last te krijgen van mijn bekken en met name mijn schaambotjes en heb gisteren op internet gezocht naar placenta over baarmoedermond. Tijdens mijn eerste bevalling kwam de placenta al niet los en wie weet blijft hij nu over de baarmoedermond liggen en kan ik bloedingen krijgen en eventueel een keizersnede.
Gisteren was ik op bezoek en zegt een mevrouw uit het niets en zonder enige kennis, o ja gaat echt plat en veel eerder bevallen....
Ik weet goed dat iedere zwangerschap anders verloopt, normaal ook erg positief ingesteld en weet dat het allemaal goed komt en dat we nog 19 weken hebben, maar vannacht kon ik er toch niet zo nuchter over denken. Pfff

Ik kan me je gevoel voorstellen hoor!! Ik zelf ben normaal ook de nuchterheid zelf met weinig angst. Maar helaas doet een zwangeschap gekke dingen met je..

Bij ons is ook al gezegd dat ik een hele andere bevalling ga krijgen als bij de andere 2. Had nooit verteld dat ik al 2 kinderen heb!!
Daarbij heb ik nu een hele andere klacht als toen, mijn rug.. Heb ik nog nooit last van gehad dus ook mijn gevoel is erg dubbel waardoor hier ook regelmatig de angst boven komt dat ik straks niks meer kan en niet meer goed voor de kindjes kan zorgen!

In ieder geval heel veel sterkte..
liefs

wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen. hier ook met voedingskussen, helpt iets.

zwangerschap doet gekke dingen met je gedachten.
droomde vannacht dat ik ene tweeling zou krijgen en dat het meisjes waren, hahaha.

sterkte.

liefs, x

hey meid

lastig dat je last hebt van je bekken! en ik snap dat je piekert over de bevalling, maar zoals je zelf al zegt niet 1 zwangerschap is gelijk. vervelend als mensen die er niks vanaf weten zich ermee gaan bemoeien!! heb het daar helemaal niet op. je weet zelf beter meis!

xxx

Terug
Bovenaan