slecht humeur

ik zit met een probleempje.
ik ben zo blij met onze zwangerschap nadat we helaas een miskraam hebben gehad, maar ik baal er zo van dat ik een slecht humeur heb.
vooral moet mijn man eraan geloven. nu geeft hij wel aan dat hij liever heeft dat ik me zo tegen hem uit dan tegen iemand anders, maar ik wil het niet.
ik weet dat het mijn hormonen zijn, maar ik zou zo graag willen dat ik me echt gelukkig voel en  iemand mij daarbij advies kan geven of het in ieder geval herkent.

groetjes Gerjanne

Hoi.
Moet eigenlijk wel een klein beetje lachen om je verhaaltje, want het is zooo herkenbaar. Nou ben ik niet zo dat ik veel tegen hem zeur of zo, maar ik heb af en toe ook van die momenten en dan denk ik later Wat heb ik me weer druk gemaakt om eigenlijk helemaal niks zeg!
Mijn man weet idd hoe het komt, en meestal laat ie het maar zitten, maar soms gaat het hem ook wel te ver en zegt ie er ook wel wat van..
Ik geef hem gewoon wat moois cadeau als de kleine er eenmaal is, voor alles wat ie heeft moeten slikken haha..
Helaas geen advies, maar iig wel herkenning dus je bent niet de enige!!
Gr. Anne-Marie

Hoi Gerjanne,

het is zo herkenbaar wat je schrijft. Ik heb ook zo vaak last van een slecht humeur en daar baal ik zo van. Meestal krijg ik vanzelf een enorme huilbui en gaat het dan wel weer een paar dagen. Hormonen.... Gelukkig vat je man het goed op. En als hij straks aan het einde van je zwangerschap de beloning ziet is het hem waarschijnlijk dubbel en dwars waard geweest. En als je eens lekker wilt mopperen of klagen kan je dat ook altijd op het forum doen.

groetjes van Marloes

hoi hoi
weet je iedereen heeft dit,en vooral de man is dan aan de beurt,hahaha.
mijn man weet het ondertussen wel en laat me gewoon lekker zeuren de eerste weken.
gelukkig gaat het na de eerste drie maand beter en wordt je meer jezelf.meestal heb ik het vlak voor en na de bevalling ook.
liefs sil

ik heb er ook last van alleen moeten bij mij mijn collega's het ontgelden.Ik kan er niks aan doen maar sinds ik zwanger ben heb ik ineens geen zin meer in mijn werk en is alles verkeerd. Wel een beetje lastig!!

Eenmaal thuis gaat het weer goed, pfff moet toch wel mijn manieren aan gaan passen want dit is niet tof!!

Leg je erbij neer...Ik ben ook zo'n feeks! Lijk af en toe wel bezeten door buitenaardse wezens. Helaas is er geen remedie tegen. Wees maar extra lief tegen je man op momenten dat je ff niet humeurig bent.

gr.Ing

Terug
Bovenaan