slecht nieuws betreft 2e iui

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

vanmorgen moest het dan gebeuren dan zouden wij onze tweede iui krijgen. we hebben anderhalf uur gewacht totdat de inseminatie zou zijn. we werden om half 10 meegeroepen maar ineens greep de gyn. in en vroeg of we toch eers even met haar wilde meekomen. er waren na bewerking te weinig zaadcellen en vrijwel geen een was bewegelijk dus had het geen zin om te insemineren. dat was een hele klap. nou zei ze dat er weinig kans is voor ons om via iui zwanger te raken en dat alleen ivf een optie is. maar dat willen wij niet wij zeggen we hebben een hele lieve dochter en willen haar niet in een hokje stoppen omdat wij zonodig een tweede willen. we proberen in januari nog een poging en anders houden we ermee op en laten het aan het lot over mandy is ook spontaan verwekt dus het kan wel alleen is het een grote telleurstelling. iedereen die gisteravond nog gereageerd heeft op zaad opwekken thuis of in het ziekenhuis bedankt.

gr. linda

Lieve Linda, wat een teleurstelling zeg, ik snap dat je het er moeilijk mee hebt. Aan de ene kant moet je wel zo denken dat wanneer je WEL met ivf verder wilt, je niet meer heel die reeks IUI af moet werken, want dat schiet dan toch niet op!

Heel veel sterkte en tot horens,

Liefs, Pleun

Hoi Linda,

jeetje wat een slecht  nieuws zeg.Ik schrok echt even toen ik je bericht las.  Jullie zullen je zeker wel helemaal rot geschrokken zijn!
En tja, of je wel of niet IVF wil dat is een keuze die je zelf moet maken. En misschien wil je het nu niet maar later wellicht wel. Je kan en mag altijd van gedachten veranderen.

Heel veel sterkte!

Liefs Belle

Hoi Linda,

Wat een teleurstelling moet dit voor jullie zijn zeg!! Sterkte ermee.

Hoi Linda,

Oh meissie, wat zullen jullie geschrokken zijn.
Het nieuws dat je alleen nog via IVF zwanger kunnen worden komt echt rauw op je dak.
Jullie zijn er nu nog niet aan toe, maar misschien over een tijdje wel. Praat er goed over saampjes en wie weet..............jullie dochter is toch ook spontaan gemaakt (uh hoe zeg je dat?)

Kruimel

voor jou.

Hoi lieve meiden

bedankt voor jullie lieve reacties. het is moeilijk maar we komen er wel doorheen. we hebben besloten om toch in januari nog een iui te proberen en als die niet lukt dan houden we het voor gezien en hopen we dat het toch nog eens spontaan gebeurd net zoals met mandy. we willen haar natuurlijk ook niet vergeten want het is zo'n lieve meid. ik wens iedereen heel veel succes met zwanger worden en hoop dat er weer een paar zijn die een mooi kerstkado krijgen.

heel veel liefs linda

Hoi Linda!

Ik lees net je berichtje op mijn log en dacht ik ga even bij je kijken hier. Wat een naar bericht zeg! Heb je je helemaal ingesteld op iui en dan zit het zo tegen. Helaas is zaad heel erg veranderlijk. Het kan inderdaad zomaar zijn dat het natuurlijk weer eens lukt. Ik heb respect voor jullie keuze om het hierbij te laten. Jullie zijn tevreden met je kleine meid! Toch moet ik zeggen dat ik de ivf erg goed te doen vond ondanks alle tegenslag. Ik heb 6 iui's gehad en ok ivf is zwaarder maar de spanning zit hem met name in de onzekerheid en in de wachtweken en dat is voor iui en ivf gelijk. Mocht je ooit nog twijfelen dan zou ik toch zeggen probeer het een keer want de kansen zijn zoveel groter en als het toch niet bevalt kun je altijd nog stoppen. Nogmaals ik heb respect voor jullie beslissing maar aan de andere kant gun ik het jullie ook zo!!!

lfs ing

Hoi Linda,

een tijdje geleden was er een vraag of er ook medicijnen waren voor de man, om het zaad te verbeteren.

Als je naar het scherm zoeken gaat, zaadkwaliteit in typt, in periode 1 tot 2 mnd dan komt bovenstaande vraag eruit. Het medicijn heet Proxeed.

Ik wil je niet pushen, weet niet of het werkt maar misschien kun je er wat mee. En anders moet je dit berichtje maar gewoon vergeten.

Sterkte, Belle

Terug
Bovenaan