Slecht nieuws bij 20 weken echo zegt iemand het woord WHITE SPOT iets!!

Hallo Dames,

Ik heb al eerder advies gevraagd over de grote van je buik op dit forum maar ik ben eigenlijk helemaal een beetje onzeker nadat ik bij de 20 weken echo kreeg te horen dat er iets niet goed is met het hartje van de baby.

Ik moet het echt even kwijt en ik hoop iemand te vinden die hetzelfde heeft meegemaakt.

Ze zagen een WHITE SPOT in de linker ventrikel in het hart is dat dus. Ik ben nu doorverwezen naar het ziekenhuis om opnieuw een uitgebreidde echo te laten maken.

Ze gaan kijken wat het is en of het ernstig is of niet. Ik heb a.s. dinsdag een afspraak.

Is er iemand die dit herkend en wat is eruit de vervolg echo voor een uitslag gekomen??

Alvast bedankt.

Groetjes Suus 1980

Sorry,
ik kan je ook niet helpen maar ook ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat het niets ernstigs is en dat jullie een wolk van een gezonde baby zullen krijgen.

Groetjes Linda

Ook bij mij zagen ze een wit plekje op het hart.   De echoscopiste noemde dit een soort verkalking. Schijnbaar komt dit wel meer voor en hoeft dit niks ernstigs te betekenen. Daarnaast hebben ze bij mij ook vergrote niertjes gevonden, wat in combinatie met elkaar zou kunnen duiden op syndroom van down. Ook ik moet nu naar gynecaeloog en evt. verder onderzoek laten verrichten. Hopelijk is er niks aan de hand en kunnen we gewoon lekker verder genieten van onze zwangerschap.

Terug
Bovenaan