Slecht nieuws bij de gyneceloog

Hoi Meiden,

Nou gisteren voor de tweede keer naar de gyneceloog geweest.
Ze zouden weer bij mij een echo maken en dat hebben ze ook gedaan en dat zag er bij mij ook goed uit.
Toen liep de gyneceloog even weg en werden we door de arts opgeroepen.
Die vertelde dat het zaad van mijn man niet goed was.
Mijn man heeft dus 1 keer via de huisarts al een potje ingeleverd en dat was goed en nu was het erg slecht.
Had de huisarts het verkeerd tegen ons gezegd!
We kunnen nu pas over 2 weken terecht bij de gyneceloog want ze gaan kijken ook met het bloedonderzoek van gisteren wat ze nog kunnen doen.
We zijn helemaal kapot ervan!

Groetjes Saskia

hoi saskia,

pff kn me voorstellen dat jullie er helemaal kapot van zijn hoor! Lekker van je huisarts zeg....
Wij hebben ook voor onderzoeken bij het ziekenhuis gelopen omdat we bijna 1,5 jr bezig waren, en mijn vriend al een dochter had. zijn ex was binnen no time zwanger. Bij mij was ook alles goed. Hij heeft verschillende malen zaad ingeleverd en de kwaliteit daarvan verschilde van keer tot keer. MOet je man niet nog een keer zaad inleveren? het kan zijn dat het dan wel beter is hoor, want het is steeds maar een moment opname hoor! (wil je gewoon een beetje moed inpraten). Uiteindelijk werd zijn zaad beoordeeld als dat ik er toch op de gewone manier zwanger van zou moeten kunnen worden en dat gebeurde dan ook niet snel daarna, tegen mijn verwachtingen in!
Het is natuurlijk een ontzettende schok voor jullie, wens jullie heel veel sterkte enne nog even een opsteker: ik heb een vriendin die het ook helemaal niet meer zag zitten met zwanger worden, haar man had ook heel slecht zaad, zo slecht dat K.I zelfs geen zin had, maar nu is ze toch al weer 11 weken zwanger via ivf/icsi....

probeer de moed niet op te geven!!!

groetjes sandra

Hoi Sandra,

Wat een positief berichtje waar ik wel een beetje van opfleur bedankt!
Daar ben ik echt blij mee.
Het is alleen moeilijk omdat we nog 2 weken moeten wachten voordat we weer naar de gyneceloog gaan.

Groetjes Saskia

Wat een naar nieuws. Ik kan me voorstellen dat je er behoorlijk ondersteboven van bent! Maar je moet de moed nog niet verliezen hoor, er is tegenwoordig zoveel mogelijk! En zaad schijnt zich iedere drie maanden te vernieuwen, misschien is de volgende lading wel goed!
Sterkte en succes!
Irene

Sterkte!! En inderdaad, er is tegenwoordig veel mogelijk!! Daar kun je je hopelijk een beetje aan vasthouden. Sterkte nogmaals, ook voor je man.

Gr Guusje

Wat erg Saskia! dat is toch waar we allemaal bang voor zijn als we de medische molen in moeten hè. Maar ik geloof ook dat de kwaliteit van het zaad een momentopname is hoor! Wij zijn toch ook niet altijd even vruchtbaar?! Weet je zeker dat je huisarts zich vergist heeft? Misschien was het best goed toen hij het controleerde! Sterkte meid, de komende weken!
Liefs el.

Hoi Saskia,

Helaas zitten wij in precies hetzelfde pakket. Bij mijn man zit het ook niet goed en bij mij zover ze kunnen zien wel. Erg frustrerend. Woensdag hebben we weer een afspraak bij de gyn. om de opties te bespreken.
Ik kan me dus heel goed voorstellen dat jullie er kapot van zijn.
Beetje dom ook van die huisarts dat hij het niet goed heeft verteld.

Ik wens je veel sterkte! Misschien kunnen we elkaar steunen via het forum!

Liefs Inge

Terug
Bovenaan