slecht nieuws en een paar (domme) vragen

A

Anoniem

Guest
Ik ben net weer ongesteld geworden, helaas...
dit keer wel vijf dagen te vroeg, dus 24 dagen cyclus...

Hoop dat het komende maand beter gaat, heb met mezelf afgesproken dat ik er nu minder aan ga denken en ik ga dus ook wat minder op dit forum kijken, anders maak ik mezelf helemaal gek...

paar vraagjes:
kan paracetamol kwaad als je aan het proberen bent?
zijn er andere dingen die je absoluut niet moet doen in deze periode?

gr. Debbelientje

he jammer meid
succes met je nieuwe voornemen.

er zijn heel veel mensen die niet gelijk weten dat ze zwanger zijn,en dus echt wel is een paracetamol nemen,volgens mijn kan dat geen kwaad,de verloskundige van mijn vriendin,zei tegen haar (ze wist na 3 maanden en 1 week pas dat ze zwanger was,en heeft in die tijd gewoon gedronken,en ook wel is een pilletje gesnoept) dat het tot 6 weken geen kwaad kan.

en wat je absoluut niet moet doen in deze periode is.....niet knuffelen met je partner :p hihi
suces hoor meid
groetjes F

hoi debbelientje,
wat jammer!!!
in welke ronde zit je?

paracetamol kan idd geen kwaad. burfen enzo wel!!! tijdens mijn zwangerschap werd geadviseerd om niks anders dan paracetamol te nemen. max 6 per dag of anders je huisarts raadplegen.

tja, wat niet te doen.... de moed op geven. ik zou het zo luchtig mogelijk proberen te houden, maar ik weet dat dat veeeeel makkelijker gezegd is dan gedaan. zelfs als je het niet wil, blijf je er mee bezig....
heb je al een beetje een idee hoe je cyslus loopt? dan kan je ook je andere vruchtbaarheids signalen in de gaten houden.

succes ermee!!!

enne, kom maar op met die "domme" vragen.... ik ben er nog geen tegen gekomen. ;oP

Groetjes,
Petra

hoi debbelientje,
wat jammer!!!
in welke ronde zit je?

paracetamol kan idd geen kwaad. burfen enzo wel!!! tijdens mijn zwangerschap werd geadviseerd om niks anders dan paracetamol te nemen. max 6 per dag of anders je huisarts raadplegen.

tja, wat niet te doen.... de moed op geven. ik zou het zo luchtig mogelijk proberen te houden, maar ik weet dat dat veeeeel makkelijker gezegd is dan gedaan. zelfs als je het niet wil, blijf je er mee bezig....
heb je al een beetje een idee hoe je cyslus loopt? dan kan je ook je andere vruchtbaarheids signalen in de gaten houden.

succes ermee!!!

enne, kom maar op met die "domme" vragen.... ik ben er nog geen tegen gekomen. ;oP

Groetjes,
Petra

Terug
Bovenaan