slecht nieuws gehad

Gisteren hebben we van de gyneacoloog te horen gekregen dat de
zwangerschap hem tegen viel, het kindje is niet zo groot als het zou
moeten zijn, het heeft een groeiachterstand van 4 weken, terwijl ik nog
maar in het begin van de zwangerschap zit. Er was wel een zwangerschap,
ik voel me ook vreselijk zwanger, alle symptomen zijn er. Hij zei dat
het waarschijnlijk heel binnenkort mis zal gaan, maar nu ben ik zo
ontzettend onzeker. Misschien heeft hij het wel fout en BEN ik gewoon
nog maar twee of drie weken zwanger. (de test was vorige week wel heel
erg blauw) en geen 6 zoals het moest zijn. Herkent iemand dit? wat
deden jullie? Wij moeten 18 oktober terug komen om te zien of het is
gegroeid. We hebben al meerdere miskramen gehad, maar nu voelt het zo
anders, ik voel me zo vreselijk zwanger nu !! Ik heb ook al een echte
buik, dat viel hem ook op.

Het lijkt misschien een wat onsamenhangend verhaal, maar het geeft
precies weer hoe het in mijn hoofd er nu voor staat. Wat een
onzekerheid.

 
Jeetje Kirsten, da's niet niks zo ff rauw op je dak zeg maar. Weet ie wel heel zeker dat je niet gewoon korter zwanger bent zoals je zelf al schrijft...
Ik hoop voor je dat die man het ongelofelijk mis heeft en dat de kleine toch goed groeit. Wel heel erg spannend nu moeten jullie nog in onzekerheid zitten tot 18 oktober, ik wens jullie heel veel sterkte toe...

Groetjes San
 
Jeetje, Kirsten,

Ik heb hier geen ervaring mee. Bij mij zijn de beide zwangerschappen in 1 x goed gegaan, ik heb dan ook nooit een miskraam gehad. Dus ik kan niet weten hoe dat voelt. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je nu ongelovelijk onzeker bent. Ik hoop ook inderdaad dat je dan minder lang zwanger bent. Maar misschien kan de gyn het zien aan de ontwikkeling van het vruchtje. Ik heb geen idee.
Maar nu moet je nog zo lang wachten tot 18 oktober.......
Ik wens je sterkte en hou ons op de hoogte.

Ris
 
Hoi,
Wat een moeilijke tijd wordt dat voor jullie. Ik hoop inderdaad dat de zwangerschap nog jonger is, dan je dacht. Dat kan wel bij een late eisprong. En op een echo van 6 weken is nog maar heel weinig te zien, dus misschien zit de gyn. er toch naast. Dat kan altijd. Ik hoop met jullie mee dat alles toch goed is. Hou ons op de hoogte. Het ergste is de onzekerheid denk ik. Wij denken aan jullie. Sterkte
 
Hallo!

Wat ontzettend vervelend voor je! Ik hoop dat de tijd een beetje door te komen is tot 18 oktober!!
Ik wil je toch wel een klein hartje onder de riem steken. Ik heb voor deze zwangerschap een miskraam gehad. En toen ik weer zwanger was van dit kindje had ik er een heel ander gevoel bij, ik voelde me echt zwanger, voelde dat het goed was. Dus ik zou willen zeggen, hou je je een beetje aan je gevoel vast, maar ook niet te veel straks heb je valse hoop!!
Had ik nou gelezen dat je al meerder miskramen had gehad? Dan herken je mijn verhaal misschien.

Heel veel sterkte
groetjes kirsten
37w1d
 
Hoi,

Wat een schrik zoiets he, je verwacht iets moois te zien en dan hoor je zoiets...
Misschien is de onzekerheid zelfs erger dan het zeker weten, ookal zou dat slecht nieuws zijn? Maar da's voor iedereen weer anders natuurlijk.

Ook bij mij bleek een echo anders dan we verwachten, dus ik begrijp je onzekerheid helemaal. Het enige verschil bij mij was dat de gyn uitging van een kortere zwangerschap en niet bezorgd leek (of wist ze het goed te verbergen?) ik moest wel na 2 weken opnieuw komen, dus helemaal zeker was ze toch niet?

Dus ik hoop voor jou dat je ook gewoon korter zwanger bent en een latere eisprong heb gehad, ik duim voor jullie.

Marnie
 
Terug
Bovenaan