slecht nieuws gekregen vandaag!!!

A

Anoniem

Guest
hoi,

Ik heb vanmorgen slecht nieuws gehad.
Mijn vriendin heeft gisteren te horen gekregen dat haar kindje niet meer leeft. Ze was 40,3 weken zwanger. Eergisteren had ze nog een controle en was alles nog goed. Gisteren voelde ze zich niet zo lekker en had ze weinig leven. Gisteravond voelde ze eigenlijk niks meer en heeft ze de verloskundige gebeld. Die kon geen hartslag vinden en dus moesten ze meteen naar het ziekenhuis. Bij de echo bleek dat het kindje overleden was. Nu moet ze morgen gaan bevallen van haar kindje. Echt verschrikkelijk gewoon!

Ik heb zelf een miskraam gehad met 11 weken en dat vond ik al heel erg om mee te maken. Kun je nagaan hoe dit moet zijn! Niet te geloven gewoon! Hoe zoiets kan gebeuren als je al uitgerekend bent.

En ondertussen was ik me maar druk aan het maken over het feit of ik wel of niet ongesteld ga worden deze week, LEKKER BELANGRIJK! denk ik nu......

hallo,

dat is geen fijn bericht zeg!!
ik wil je heel strekte wensen
en je vriendin natuurlijk helemaal.

groetjes belinda

hoi sanneke,jezus zeg wat is dit klote voor je vriendin,sorry voor mn taalgebruik maar dit is echt shit! ben zelf nu 40+2 en ik zou er toch niet aan moeten denken.
ik wens jullie heeeel veel sterkte toe en ik hoop dat je je vriendin goed kan steunen,nogmaalsHEEL VEEL STERKTE!!!!!!!!!groetjes jb.

Hoi Sanneke,

Wat vreselijk! Net wat je zegt...hoe kan het!!!

Heel veel sterkte voor jou en je vriendin de aankomende tijd.

Hoi hoi,

Dat is verschrikkelijk nieuws wat je te horen hebt gekregen. Het is onbegrijpelijk dat het kan als je al uitgerekend bent maar het kan wel. De vriendin van een jongen uit mijn geboorteplaats heeft een paar jaar ook ziets meegemaakt, daar was de navelstreng om het nekje van het kindje heen gaan zitten waardoor het gestikt was.

Het is heel erg zielig dat dit gebeurt is en er zijn gewoon geen woorden voor ik wens jullie ook heel veel sterkte toe met het verlies.

Liefs Fruit Girl

Pfff, wat een nieuws!!!! Ja, dan sta je weer ff met beide benen op de grond. Ik wens jou en natuurlijk je vriendin heel veel sterkte met het verwerken ervan.

Liefs,

Sara

Hoi Sanneke,

Jeetje zeg, dat gun je echt niemand toe. Ik weet hoe het is, om te bevallen van een dood kindje (bij 23 weken zwangerschap). Het is niet te beschrijven wat je dan voelt en er door je heen gaat. Ik ben behoorlijk door een diep dal gegaan, laat staan dat het bij een volledige zwangerschap is. Ik wil haar daarom heeeeeeeeel veel sterkte wensen, en jou uiteraard ook. Ik hoop dat je haar kan blijven steunen, want dit zal niet makkelijk zijn. Maar probeer er voor haar te zijn.....

Liefs, Kitty

Terug
Bovenaan