slecht nieuws, maar niet over de baby hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Goede morgen,

De meesten van jullie liggen nu nog lekker te slapen, maar ik niet. Ik ben al meer dan een uur wakker en lig alleen maar te woelen en te piekeren.
Gisteren heb ik namelijk slecht nieuws gehad over mijn werk. Ik mag in april niet blijven. Mijn competenties zouden onvoldoende aansluiten bij de competenties die worden gevraagd van een LAC medewerker bij de visie van 2010. De manager wilde op dit moment nog geen toelichting geven, ik moest dit nieuws maar even zo verwerken en maandag of dinsdag zal er dus nog een vervolggesprek plaatsvinden.
Ik natuurlijk helemaal over de zeik. En nu lig ik te piekeren. Zij hebben het recht niet deze informatie achter te houden als ik er om heb gevraagd en niet een keer, maar wel drie keer.
Ik zal dit aankomende week dan ook aangeven, dat ik vind dat ze dit gelijk hadden moeten zeggen, ik ging toch al met een rot gevoel het weekend in, het kon toch niet nog slechter.
Tot overmaat van ramp hebben we vandaag een segmentuitje en dan gaat de manager ook mee. Maar ik wil absoluut niet bij hem in de groep zitten.

Ik denk dat ik zometeen maar weer eens probeer of ik wat kan slapen,want het wordt vandaag sowieso een lange dag, met gelukkig wel een hoop leuke dingen.

De rest slaap lekker verder.

Liefs Kaatjeknuffel

Tjee, wat een klote nieuws!
En dan moet je vandaag nog 'gezellig' doen op een uitje....

Veel sterkte

Liefs Nika

Terug
Bovenaan