slecht nieuws-zoals verwacht

Er was geen enkele zaadcel te vinden. ik wist het wel, het waren nl maar 2 druppies, en had hier ook over gebeld met het ziekenhuis maar de receptioniste zei dat het wel mee zal vallen en dat we niet nog een potje mochten inleveren enzo. We zijn zoooo boos en de gyn. zei dat we ons niet meer moesten laten afschepen. Gelukkig was zij erg aardig en begripvol. WE hebben nu aggesproken dat we woensdag weer een potje mogen inleveren en vrijdagmiddag gaat ze mij persoonlijk bellen over de uitslag.

We moeten nu dus WEER wachten. Ik wordt daar helemaal gestoord van! Ik hoop zo dat we spontaan zwanger worden zodat we deze ellende achter ons kunnen laten. En nu maar hopen dat de volgende uitslag beter is!

We zullen zien!

gr
Marielle

om je een hart onder de riem te steken.. bij ons werd ook geen enkele zaadcel gevonden en later weer wel!! het kan echt van allerlei omstandigheden afhangen..
maar ik begrijp dat je baalt van het wachten...ik hoop echt dat je opeens spontaan zwanger wordt, heb je al die romslomp niet nodig!!
succes en sterkte!!

Bedankt voor je lieve woorden Petra. Het is lang geleden dat ik mij zo depri gevoeld heb. Gelukkig gaan we over   2 weken op vakantie. Lekker helemaal weg. De ovulatietesten laten we dit x thuis!

hoi marielle

Het is echt niet eerlijk he... Elke keer als je een uitslag krijg is het weer een domper. Gelukkig is de gyn heel begripvol en kan het gewoon overnieuw...
Niet dat je daar nu wat aan heb. Je bent nu alleen maar verdrietig en wordt nog zenuachtiger bij het weer inleveren van een potje.
Ik hoop voor jullie dat het nu beter gaat en het wel lukt. Bij ons wisselde het ook heel erg. En dat schijnt vaker te gebeuren.
Heel veel succes en hopelijk op een hoopvolle uitslag.

groetjes rozemarijn

Hoi Marielle
Blijf de hoop houden!
Net wat Petra en Rozemarijn zeggen het zaad wat ingeleverd word verschild echt elke keer bij ons ook.
Toch wel netjes dat als je het woensdag inlevert je vrijdag persoonlijk word gebeld meestal zit er toch langer tussen.
Veel succes en Kop op
groetjes Sabine

Hoi,
Wat klote zeg!  Maar ik ben erg blij voor jullie dat jullie woensdag in de herkansing gaan en dan vrijdag de uitslag krijgen. Dat is mooi. Ik hoop echt dat het deze keer beter is. Ik kan me je frustratie zo goed voorstellen. Je hebt gelijk dat je de ovulatietesten lekker thuis laat. Ik hoop echt dat jullie met goede vooruitzichten op vakantie kunnen gaan. In ieder geval met meer duidelijkheid, jullie hebben lang genoeg gewacht! Toch wens ik je een fijn weekend, probeer wel positief te blijven he! groetjes Noortje

Terug
Bovenaan