slecht nieuws...

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

nou vandaag de 1e echo gehad en flink wat te verduren gehad.
we waren 11 weken en bleken zwanger van een tweeling!
echter bij beide geen hartactie...
beiden 8 weken oud geworden.
zowel uitwendig als inwendig en even leek het erop dat beide embryo's in 1 vruchtzak zaten met maar 1 placenta. dat gaf ons troost dan heeft de natuur goed ingegrepen.

vervolgens door naar ziekenhuis voor gesprek hoe nu verder. bij de echo daar werd het duidelijk dat het om een gewone tweelingzwangerschap ging.
ivm tweelingzwangerschap wordt ik morgen opgenomen en word dmv medicatie de miskraam ingeleid en daarna vlgt curretatie(of zoiets)

zie er erg tegenop maar mijn man zit strak aan mijn zijde en dat maakt veel goed.

heel verdrietig allebei maar ook nuchter in onze denk wijze hoor.

we hopen dat er in de toekomst wat moois voor ons ligt en dat dit pure pech is.

ik ga jullie verlaten dus en wens iedereen veel succes en plezier tijdens de zwangerschap.

wij gaan dit verwerken en herstellen en dan gaan we er wel weer voor!

liefs ester

Heel veel sterkte komende tijd!

Hoop dat jullie gauw weer zwanger worden

Liefs Amanda

Heel erg veel sterkte de komende tijd voor jullie allebei.
hoop jullie weer snel op de forum te zien.

Gr.
KC

ik kan alleen maar zeggen: Sorry!
Vind dit heel erg voor je..
heel veel sterkte de komende tijd!

Hai Esther,

Wat een naar bericht voor jullie. Het was dus een eeneiige tweeling en ook nog eens in 1 vruchtzak. Zo'n zwangerschap brengt inderdaad veel risico's met zich mee.
Ik was/ben  zwanger van een eeneiige tweeling die 1 placenta delen. Echter bij mij was er nog wel een tussenschot waardoor ze de vruchtzak niet delen. Toch is er eentje die het niet heeft overleefd en bij geen tussenschot is dit risico nog groter dus misschien heb je wel gelijk dat moeder natuur het goed heeft gedaan.

Een curretage is niet leuk maar wordt toch onder narcose gedaan? Mocht je de keuze hebben kies hier dan voor dan hoef je het 'stofzuigergeluid' niet te horen.

Veel sterkte en hopenlijk ben je snel weer zwanger van een wondertje!

lfs ing

Hoi Meid,

Ik wil jullie heel veel sterkte toe wensen en hopelijk zijn jullie gauw weer de oude.

Veel succes.

Liefs Fruit Girl

Hoi Ester,

als je dit leest heb je je curretage waarschijnlijk al achter de rug, maar ik wil jullie toch heel veel sterkte wensen voor de tijd daarna.

Groetjes van Marloes

Hoi Esther,
Dat is een verdrietig bericht meid! Eerst dubbele vreugde en dan word je ineens van die roze wolk afgedonderd. Ontzettend veel strekte de komende tijd. Praat er veel over (dat luchtte mij toen erg op) en ik hoop dat je het een plek kunt geven. Sterkte in het ziekenhuis.
Liefs Tara

Terug
Bovenaan