SLECHT NIEUWS....

Lieve allemaal,
De uitslag is er ... NEGATIEF!!
Shit...onze 4e poging is ook weer mislukt
Na ff heftig te hebben gehuild (of zeg maar gejankt) pak ik de moed om jullie te laten weten dat ik voorlopig nog wel op dit forum te vinden zal zijn
Mijn eerste reactie na het telefoontje was... nu stop ik ermee ! En daarna alle verwijten aan mezelf waarom het dan niet gelukt is ...
Ik voel me soms zo enorm schuldig tegenover m'n ventje maar hij praat dat steeds uit mijn hoofd.
Ik ga de rest van de dag heel verdrietig zitten zijn, misschien helpt dat bij de verwerking
Hoe verwerken jullie elke keer de teleurstelling weer ?
Elke keer denk ik weer, hoe vaak moet ik dit nog doormaken ? Als je maar zeker wist dat het bij poging 6 of 7 zou lukken dan weet je iets maar elke keer weer die vreselijke onzekerheid...
Alle gevoelens ten spijt dus ook voor mij deze maand geen zwangerschap (en de komende maanden ivm vakantie in de IVF kliniek ook niet...)

Liefs,  SunshineJo

Lieve sunshine Jo

Oh wat een verdrietig nieuws. Ik gun het iedereen zo om zwanger te worden. Je doet er zoveel voor en dan helaas........
Ik hoop dat je snel door kunt gaan en dat je er weer energie voor krijgt.
Sterkte ermee.

Liefs

Lydia

ohwww, getsie, het zit je niet mee. Balen dat je nu ook weer tot na de vakantie moet wachten. Dan zit er helemaal geen schot in. Als er tenminste nog pogingen ondernomen worden, is er nog hoop, maar als ze niks doen, hoeft er ook geen hoop te zijn.
Meid ik leef met je mee. Wees maar even goed verdrietig. Ik ben zelf nog niet zo ver in de MM, maar heb wel een mk in okt gehad en heb het daar soms nog moeilijk mee. Ik was ook bijna uitgerekend zegmaar. Ik heb het idee dat als je het niet goed verwerkt, dat je lichaam daar ook op reageert, dus kan je maar het beste alles eruit laten komen, op de manier die voor jou het beste voelt.
Gelukkig heb je steun aan je vriend las ik,

liefs
Patricia

Hoi Jo,

sterkte met het verwerken van deze tegenslag! Gun jezelf idd de tijd om even goed verdrietig te zijn. Balen dat je nu zolang moet w88, maar misschien is er een klein kansje dat het zo toch lukt?

Liefs Janu

He, meid, wat vreselijk dat jullie poging is mislukt!! Zo zaten we samen op het wachtbankej en zo zijn we samen verdrietig!!
Wat naar de die kliniek de zomer dicht is, vlgs mij zijn ze bij ons in het ziekenhuis gewoon open, maar dat weet ik niet eens zeker. Ik hoef er in verhouding minder vaak heen, omdat ik alleen Clomid gebruik en misschien zelfs dat niet meer.
Maar ik wil je ff laten weten dat ik aan je denk, en met je meevoel.
liefs van Mickey

Ja wat vervelend zeg. Ik reageer ook zoals jij geloof ik. Eerst roepen dat ik het op geef, heel veel huilen en jezelf vanalles verwijten. Ik ga ook altijd mijn gangen na, had ik toen niet dit of dat moeten doen, heb ik iets verkeerds gegeten, enz enz.
Maar het helpt niks jezelf iets verwijten, het is gewoon botte pech.
Weet je dat ik dat nog veel moeilijker vind om te accepteren, dat het gewoon pech is?
Als het bijvoorbeeld een straf is omdat ik geen goed mens zou zijn, kan ik er tenminste nog iets aan doen, mijn leven beteren bijvoorbeeld.
Maar zo is het niet...we kunnen er helemaal niets aan doen.

Maar tegen over botte pech staat natuurlijk puur geluk en ik weet zeker dat wij dat ook zullen krijgen. Gewoon een kwestie van statestiek. Zul je zien dat als de kliniek dicht is je toch spontaan zwanger wordt...puur geluk...

Wie weet wie weet....

niet opgeven dus.
En ik ook niet.

liefs Kersensnoepje

Hoi Sunshine,

Jee wat balen zeg!!!
Je hebt nog geen menstruatie dan?
Gek eigenlijk he... dat je dan wel al weet dat het niet gelukt is...

HOu je taai meid en probeer het een plekje te geven.
Als het grootste verdriet hierom voorbij is, kun je hopelijk alles weer een beetje relativeren en zie je hopelijk weer een zonnestraaltje voor de toekomst.

liefs,
Peet

Lieve Peet,
Inmiddels zijn de  RD gearriveerd en is alles dus bevestigd: NIET ZWANGER !
Meestal is dat pas de dag ná de test maar nu dus al dezelfde dag....
Ik hoop altijd dat ze verkeerd hebben gekeken in het ziekenhuis en me later nog terugbellen dat het toch positief was... pff, hoe gek kun je jezelf maken
Ik ben direct eens op internet gaan zoeken naar "assisted hatching" want na
4 mislukte pogingen wil ik meer doen dan zomaar afwachten.
Daar ga ik me dan nu voorlopig maar op richten en héél veel contact houden met jullie via dit forum !

Thx voor je medeleven !
Liefs, Jo

Terug
Bovenaan