slecht nieuws....

Hallo allemaal,

Ik ben nog maar net op dit forum maar helaas moet ik alweer gedag zeggen...
heb vanmorgen bloedverlies e.d gehad, ik weet zeker dat ik het vruchtje kwijt ben.
Het is wel ff slikken maar op zich voel ik me niet heel erg rot.
Ik was ook nog maar net met de pil gestopt en meteen zwanger. We hadden dat ook helemaal niet verwacht.
Over 2 weken ga ik op vakantie dat zal een goede afleiding zijn en daarna gewoon weer met goede moed opnieuw proberen.

Ik wens iedereen veel sterkte en geluk de komende tijd en hopelijk ben ik snel weer op dit forum.
Groetjes

Hi hi,

o wat vreselijk voor je...  Heb in juni een miskraam gehad maar ben weer meteen zwanger geraakt. Hopelijk gebeurt dit ook bij jou nadat je dit een plekje hebt kunnen geven en weer toe bent aan een volgende zwangerschap.  
Ook ik was pas net gestopt met de pil, maar neem even de tijd want tis niet niks...
Heb je al een echo gehad om te kijken of alles eruit is of krijg je die nog? Is wel een aanrader aangezien  er soms iets blijft zitten.  

Sterkte meid...

Groetjes Jannie

Hoihoi,
Veel sterkte met het verwerken van je miskraam. Na mijn miskraam in april zijn wij ook op vakantie geweest en dat was heel fijn. Je bent dan even uit je normale omgeving en hoewel iedereen langskomt om belangstelling te tonen is het ook wel fijn om even lekker samen met je partner te zijn!
Veel sterkte en hopelijk tot gauw!

Hoi,

Wat lief zeg nu al 3 reacties dat doet me erg goed!
Zit me nu af te vragen wat ik zal doen...heb gister toevallig afpraak gemaakt bij de
gyn. voor 18 sep. maar misschien moet ik nu inderdaad maar even bellen en vragen wat ik   moet doen. Ik wacht vandaag nog maar ff af en dan morgen evt. bellen.....

Stom he dat je in een paar dagen tijd al zo ingesteld dat je in april een kind krijgt....je kan aan niets anders denken....
het scheelt wel dat ik al een kind heb dus je bent wel heel druk maar toch.
Heb nu ook nergens zin in....mijn zoontje slaapt en ik zit maar een beetje voor de computer te staren.
Nou nogmaals bedankt voor jullie reactie
Groetjes mij

Hoi Anemoontje,
Ik zou zeker even de VK laten weten dat je een miskraam hebt gehad. Je kunt haar in ieder geval ff bellen toch? Ik zou zelf graag willen weten of alles weg is, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Als er nog resten zijn achtergebleven kan dat ook nare gevolgen hebben en dat wil je niet als je graag verder wilt toch?
Doe rustig aan en neem de tijd voor het verwerken van je verdriet. Ik denk altijd maar zo; ieder verlies is als een wond, je moet t verzorgen, anders gaat t ontsteken....
Sterkte!

Terug
Bovenaan