slecht nieuws....

Afgelopen maandag ochtend om 03.50 is mijn moeder uiteindelijk na een kort maar ow zo heftig ziekbed overleden.

Kapot van verdriet dat ze de geboorte van ons tweede kindje niet meer mee mag maken, niet meer samen zijn vanaf de eerste wee tot laatste dag van de eerste kraamweek..... Gewoon niet meer mijn mamma bellen als ik vragen heb, geen advies meer kunnen vragen...

Gister extra controle bij de VK gehad, alles is goed met de kleine en mijn bloeddruk. Dus vandaag tijdens de crematie plechtigheid kan ik nog een stootje hebben want ow wat is dit een moeilijke dag!!!

Ik ben zo blij dat wij als familie bij je moeder waren tot het laatste moment. En dat ik me moeder nog kon vertellen wat de naam van ons meisje wordt!!

Ook al zijn een aantal van jullie al druk met de komende bevalling, ik hoop dat ik eerst nog even mag rouwen.....
 
Jeetje wat erg! Kan me niet voordtellen hoe het is..

Heel veel sterkte komende tijd! Hopelijk kan je ook een beetje van je zwangerschap genieten. Maar dat zal vast wel moeilijk zijn momenteel.
 
Ach...lieverd! Gecondoleerd. Wat ontzettend oneerlijk zeg. Heb er geen woorden voor....wat een gemis is dit. Wens jou en je gezin/familie héél veel sterkte vandaag en de komende tijd....

Kon je moeder nog reageren op de naam van jullie meisje? Meid, mijn gedachten gaan uit naar jullie.

LIefs en een dikke knuffel Lynn.
 
Hoi,

Gecondoleerd.
Ik ben van het januari forum. ben zelf 29 weken. ik heb 2 maanden geleden afgescheid moeten nemen van mijn schoonmoeder. Ze had gekozen voor euthanasie. Het is een erg moeilijk tijd geweest, gelukkig heeft het geen gevolgen gehad voor onze kleine meid. We denken nog elke dag aan haar. en het zal zeker naar de bevalling ook wel moeilijk zijn, ze was er elke dag voor ons. hopelijk heb je genoeg mensen om je heen die je steunen.

heel veel sterkte en je moeder zal jou bij staan bij de bevalling, ze ziet alles van boven hou dat in gedachten...

liefs Renske
 
Terug
Bovenaan