slecht of niet?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

even een dringend berichtje van mij.. ik ben al 8 dagen over tijd maar ik heb nog geen test gedaan of ik wel of niet zwanger ben..nu heb ik vanavond een broodje shoarma gegeten en eigenlijk te laat besefte ik dat dit misschien wel erg slecht kan zijn als ik zwanger zou wezen?
stel dat ik nu toch zwanger ben( ik ga wel eerdaags testen) kan het dan slecht wezen voor de ongeboren vrucht( sorry weet niet zo goed hoe ik het moet noemen) of? ik hoop dat iemand mij advies kan geven hierover!!

liefs van een zonnetje

Hoi Zonnetje,
Over shoarma heb ik nog nooit wat gehoord. Volgens mij kan je dat toch gewoon eten. Als het maar goed is doorgebakken. Maar ik hou je berichtje in de gaten, want ik wil wel weten wat andere meiden hier over zeggen.
Groetjes Nance

Je kunt gewoon alles eten buiten wat op het bekende lijstje staat als filet americain en osseworst,rood vlees en bepaalde kaasjes e.d. Maar alles daarbuiten kun je lekker van eten mits het maar goed dorgebakken is en rauwkost en groente goed gewassen. Het valt best mee wat je niet mag hoor ! Anders steek je,als je zwanger bent,een geheugenlijstje bij je en kan het niet mis gaan.

Volgens mij zijn alleen rauwe dingen slecht. Van shoarma heb ik nog nooit gehoord of gelezen en ik heb toch best wel wat zwangerschapsboeken.

Vraag het voor de zekerheid eens aan je huisarts of gyneacoloog.

Liefs
Tamara

Terug
Bovenaan