slecht of niet?


Hoi hoi

even een vraagje, is het erg slecht om bijv naturel chips te eten?
het is natuurlijk zout maar ik ben er zo gek op dat ik het bijna niet kan laten staan!
wie weet dit?

liefs sarah
 
Misschien een keer handig om een boek te kopen over zwangerschap. Natuurlijk mag je chips eten. Er zijn maar weinig dingen die je niet mag eten, en die komen in dit forum vaak genoeg voorbij (alles dat rauw is, lever, etc). Zoute chips moet je alleen laten staan als je een hoge bloeddruk hebt.
stephanie
 
Over dat zwangerschapsboek: ik heb het boek 'zwanger van je eerste kind' en het is echt een aanrader, te krijgen bij de prenatal, maar je mag je vragen wat mij betreft ook hier stellen hoor, gezellig... :)

Manky
 
He hoi,

Het lijkt mij niet slecht om af en toe een bakje chips te eten, zeker als je dat voor je zwangerschap ook regelmatig deed. Wel zou ik proberen het niet elke dag of avond te doen, alle extra kilootjes gaan er straks moeilijk af. Maar bij wijze van traktatie zo af en toe, lekker doen! Ik doe dat ook, maar dan de paprika variant! Verder heb ik wat vragen over voeding betreft veel gehad aan het boek 'het negen maanden kookboek' waar niet alleen recepten voor heerlijke, gezonde gerechten in staan (en veilige), maar ook tips over gezonde voeding (en dat af en toe snoepen niet erg is, zo lang het maar bij af en toe blijft.
Geniet er van!

groetjes, Jootje

 
Terug
Bovenaan