Slecht slapen de laatste tijd!

Pffff ik wordt er een beetje moe van... Dani sliep al heel vroeg door van 19.30 tot soms half 9 smorgens zonder maar een geluidje te horen! Nu sinds die warme dagen is t helemaal mis....
Hij slaapt tot rond 2u dan hoor ik m mopperen tut erin slaapt hij weer verder dan rond 5u begint ie weer en soms wil hij dan een 100cc drinken anders kan ik op mn kop gaan staan dan gaat hij niet slapen!!?? maar soms trekt hij ook gewoon een nachtje door zonder wakker te worden...
Hij krijgt 4x 200cc en in laatste fles paar schepjes rijstebloem en ben ook al af en toe bezig met fruit hapje! Dus honger heeft hij niet....???

Weet iemand een tipje ofzo?? in de kinderwagen bak slaapt hij als een os maar die is bijna te klein

xxx Joiyce Dani 17 weken

Hoi Joiyce,

Ik denk toch dat ie honger heeft omdat ie snachts niet verder wil slapen voordat je hem drinken hebt gegeven. Misschien heeft ie een groeispurt of heeft ie niet meer genoeg aan die 4x200?

Ik zou ook proberen meer te geven. Probeer het eens met 210+7 schepjes. Dat krijgt Olivia ook 4x per dag.

Groetjes, Martha

Olivia 18 weken

Ohhhhh, herkenbaar! Jasmijn (28 feb) heeft dat ook, dat 's nachts wakker worden voor een mini-flesje. Ik hoop van harte dat jij meer succes hebt... ik heb me er inmiddels bij neergelegd dat we gewoon doorgaan tot ze oud genoeg is om een boterhammetje bij d'r bed te zetten. Dan mag ze het zelf uitzoeken :)

Rodin heeft precies hetzelfde! Hij zat ookal een tijdje keurig op de 4 flessen, maar daar is inmiddels de 5e weer bijgekomen omdat hij snacht weer ineens komt. Omdat Rodin al aardig aan de maat is geef ik hem dus nu 5 flesjes met 180 water en 5 schepjes voeding, ipv 6. Zo is de hoeveelheid voeding ongeveer gelijk gebleven alleen krijgt hij extra water. Dit werkt voor ons perfect!

Succes met Dani! Hopelijk slapen die kereltjes van ons weer snel de nacht door...

Liefs Nicole (Rodin morgen 20 weken!)

Kas heeft het andersom hahaha, wij zijn helemaal de kluts kwijt als hij 's ochtends "pas" om 6 uur wakker wordt :)

Hij krijgt zijn eerste fles als hij wakker wordt, daarna elke 4 uur (rond een uur of 10 een fruithapje) meestal komen we uit op een fles om een uur of 20:00. Dan maken we hem om 24:00 wel wakker als we zelf naar bed gaan, soms gaat het daarna prima en slaapt hij door tot 6 uur, maar vaak komt hij ook vrolijk om 4 uur voor een fles. En hem dan bijv 80 geven (CB zei, probeer af te bouwen om hem in ritme te krijgen) daar trapt meneer niet in. Al een lekker eigen willetje dus!

Onze instelling: Wij slapen tegenwoordig ook door, dus dat zal bij hem ooit ook wel komen!

Voor de ouders met doorslapers, Super! geniet ervan!
Voor de ouders met kleintjes die nog niet doorslapen, Succes.. We voelen met jullie mee :)

Groetjes Anne (Kas 23 weken)

Terug
Bovenaan