Slecht slapen deel 2

Oké, inmiddels zijn we weer wat weken verder, en slaap ik nog steeds amper. Omdat ik echt op het randje van een inzinking zit nu, heb ik door de huisarts (in overleg met een gynaecoloog) Temazepam voorgeschreven gekregen. Er is me verzekerd dat het geen kwaad kan. Nu begrijp ik alleen niet zo goed waarom Dormiplant/Dormeasan niet zou mogen, en Temazepam wel... Lijkt me iets heftiger spul! Maar goed, ik ben echt desperaat op dit moment!
 
Hopelijk helpt het goed bij je! Niet slapen is idd zo vervelend! Ik kom wel in slaap maar ben na 2 uurtjes klaarwakker, en kom dan echt niet meer in slaap. Ik zal van de week eens overleggen met m'n vk, misschien heeft zij nog goede tips.

Succes hoor!
 
Ik kom ook in slaap, alleen word ik dus ook weer wakker na 3 uurtjes... Omdat ik de slaappillen gisteren niet op kon halen heb ik een Dormiplant tablet genomen, en toen ik wakker werd (toch een uurtje later!) heb ik er weer 1 genomen (dagdosering is 2 stuks voor het slapen) en ben ik na een uurtje weer in slaap gevallen. Al met al toch 2 uur extra slaap gekregen :)!
 
Nou ik hoop dat het je helpt!! poeh met minder slaap is functioneren toch echt heel moeilijk, hoop dat je snel opknapt!
 
Terug
Bovenaan