slecht slapen en homeopathie

Hallo

Onze zoon van 8 1/2 maand is weer aardig aan het ballegooien s`nachts. Dat houdt in dat hij rond 1.00uur wakker wordt dan om 3.00uur en dan rond 6.00uur.
Als we geluk hebben helpt soms het speentje of een flesje en valt hij weer in slaap, maar hebben we pech dan helpt niks. Zaterdag op zondag hebben we hem gewoon laten huilen en dat doet hij dan rustig een uurtje om dan weer even te slapen.
Nou zijn we enkele maanden geleden een aantal keren bij de osteopaat geweest en daar was het na 4 behandelingen goed. Hij heeft toen ook een tijdje beter geslapen.
Nou wilde ik op aanraden van iemand naar een homeopaat gaan kijken wat hij kan.
Nou wilde ik graag weten of er hier zijn die met het zelfde probleem ervaring hebben op het gebied van homeopathie en wat hun ervaring is.

Alvast bedankt!!!!!!!!!!

Groetjes bg

Hoi

'

Ik heb geen ervaring met het slechte slapen, maar wel met de homeopaat. Mijn zoon gaat hier nu al een tijd naartoe ivm eczeem klachten en ik moet zeggen: het gaat echt veel beter. Zijn onrustige gedrag is ook zeer verbeterd dit omdat de jeuk ook is afgenomen.

Ik zou zeggen: Ga erheen. Het kan in ieder geval geen kwaad....

Succes

Groeten Kirsten

Hey!

Ik zeg ook: gewoon naar de homeopaat!. Ik ga er ook regelmatig heen ivm de voedselallergie van Birgit, ze wordt dan even helemaal uitgetest. ook heb ik idd tabletjes gekregen voor het slechte slapen. Ze heeft nog nooit doorgeslapen, en dat doet ze nu ook niet, maar als ze niet meer wil slapen geef ik vaak zo'n tabletje (coffea d6) en dan helpt t wel, en maakt ze weer een ruk... Maar daar kan een homeopaat je veel meer over vertellen en adviseren wat bij jou kindje past!

succes!

Evelien

Mijn dochtertje van bijna 9 maanden slaapt ook ronduit belabberd. Het is erg wisselend, ik moet er minimaal 1, meestal vier en soms ook vaker mijn bed uit om een speentje te geven. Ik twijfelde er ook over om naar de homeopaat te gaan. Ik las op internet iets over kindiflor van vsm en ben dat nu eerst aan het proberen. Dit ging een paar nachten goed (niet helemaal doorslapen, maar toch aardige rukken) alleen nu werd ze weer ziek, dus dan telt het niet he.
Ik ga er gewoon mee door en kijk even hoe het gaat als ze weer beter is. Als het dan niet verbeterd ga ik ook naar een homeopaat.

sterke in ieder geval

Hallo

Heb gisteren de homeopaat gebeld tijdens z`n telefonisch spreekuur en het probleem voorgelegd. Hij had meerdere baby`s onder behandeling met dit probleem. Nu kan ik er a.s maandag heen en dan eens zien of hij iets voor ons kan betekenen.
Afgelopen nacht was het ook weer feest en hij was niet te troosten en werd alleen maar bozer. Hij zette zich ook helemaal af. Hopelijk komt er na maandag langzaam een oplossing voor.

groetjes bg

Terug
Bovenaan