slecht slapen en homeopathie

Hallo

Onze zoon van 8 1/2 maand is weer aardig aan het ballegooien s`nachts. Dat houdt in dat hij rond 1.00uur wakker wordt dan om 3.00uur en dan rond 6.00uur.
Als we geluk hebben helpt soms het speentje of een flesje en valt hij weer in slaap, maar hebben we pech dan helpt niks. Zaterdag op zondag hebben we hem gewoon laten huilen en dat doet hij dan rustig een uurtje om dan weer even te slapen.
Nou zijn we enkele maanden geleden een aantal keren bij de osteopaat geweest en daar was het na 4 behandelingen goed. Hij heeft toen ook een tijdje beter geslapen.
Nou wilde ik op aanraden van iemand naar een homeopaat gaan kijken wat hij kan.
Nou wilde ik graag weten of er hier zijn die met het zelfde probleem ervaring hebben op het gebied van homeopathie en wat hun ervaring is.

Alvast bedankt!!!!!!!!!!

Groetjes bg

Hoi

'

Ik heb geen ervaring met het slechte slapen, maar wel met de homeopaat. Mijn zoon gaat hier nu al een tijd naartoe ivm eczeem klachten en ik moet zeggen: het gaat echt veel beter. Zijn onrustige gedrag is ook zeer verbeterd dit omdat de jeuk ook is afgenomen.

Ik zou zeggen: Ga erheen. Het kan in ieder geval geen kwaad....

Succes

Groeten Kirsten

Hey!

Ik zeg ook: gewoon naar de homeopaat!. Ik ga er ook regelmatig heen ivm de voedselallergie van Birgit, ze wordt dan even helemaal uitgetest. ook heb ik idd tabletjes gekregen voor het slechte slapen. Ze heeft nog nooit doorgeslapen, en dat doet ze nu ook niet, maar als ze niet meer wil slapen geef ik vaak zo'n tabletje (coffea d6) en dan helpt t wel, en maakt ze weer een ruk... Maar daar kan een homeopaat je veel meer over vertellen en adviseren wat bij jou kindje past!

succes!

Evelien