slecht slapen en homeopathie

A

Anoniem

Guest
  Hallo

Had vorige week een berichtje geplaatst over dat onze zoon s`nachts een slechte slaper is. We hadden een aantal maanden geleden een aantal behandelingen laten doen bij de osteophaat. Het heeft toen even goed gegaan.
Nu een aantal maandjes weer verder toch de stap naar de homeophaat gemaakt. Eerlijk gezegd geloofde ik nooit echt in zo`n dingen.
Maar goed gisteren zijn we er geweest en hij kon precies dingen vertellen die hij aanvoelde wat ook klopte. Hij vertelde zelfs dingen over onze dochter die ik niet mee had die ook klopte.
Hij heeft uiteindelijk capsules mee gegeven voor het maag/darmstelsel dat is nog niet helemaal goed deze moeten we 2 tot 3 dagen gebruiken. En voor de onrust s`nachts heb ik kruidenolie meegekregen, deze moeten we dan op het moment als hij s`nachts onrustig is een druppeltje op de borstkast doen. Nou vannacht toen hij begon te ballegooien een druppeltje erop gedaan en een minuut later was meneer vertrokken tot vanmorgen 8.00uur. Ben benieuwd hoe het komende nachten gaat. De homeophaat zei dat we na 2/3 nachten duidelijk verschil moesten merken, nou we hopen dus er maar het goede van.

groetjes bg

Jemig, klinkt al positief. Ik hoop dat het gaat werken en dat die kleine gauw lekker kan gaan slapen!!

heel veel succes de komende dagen.

gr. Ilone

hallo

ik heb een dochtertje van 8 maanden en zij slaapt ook heel slecht
als ze 's nachts wakker wordt is ze bijna niet meer in slaap te krijgen
binnenkort ga ik ook naar een osteopaat (zodra er plaats is)
ik ben ook erg benieuwd
ik hoop voor jullie dat het goed geholpen heeft, want dat breekt echt op he als je zo slecht slaapt

groetjes

Terug
Bovenaan