slecht slapen en komt al een buikje

elize81

New member
ik slaap op het moment niet best..ben iedere keer wakker en moet dan weer op mn andere zij gaan liggen..vermoeiend..en heb helemaal geen trek in mn warme eten, niet omdat is misselijk ben ofzo, maar omdat ik alleen maar trek heb in koek..gister avond 3 roze koeken naar binnen gewerkt..erg he..
ik krijg ook al een buikje..hoe verberg ik dit tot 3 april.is mn 2e dus schijn je het allemaal al eerder te zien..ga ook nog paar dagen naar texel en moet ik miss ook nog in bikini...help!!!
 
Hahaha ,sorry ,maar zoooooo herkenbaar. Ik zal t maar opbiechten.... Ik zit momenteel aan de dropballen! *bloos*
Ik weet dat ik t eigenlijk niet moet doen.... Mijn eerste zwangerschap ben ik 30 kg aangekomen ,mede doordat ik me ietsjes te veel heb laten gaan wat betreft de roze koeken enzo.... Op 4 kg na heb ik t er wel weer afgekregen ,maar eigenlijk wil ik niet weer zoveel aankomen....:-( ben jij veel aangekomen je eerste zwangerschap? Ik weet trouwens van de vorige keer dat ik het "begin buikje" het ergste vond, je kon nog niet echt duidelijk zien dat ik zwanger was ,maar dat ik aangekomen was was wel duidelijk. Ik had continue het idee dat mensen dachten "zoooooo, die is fatsig geworden" :-S
 
erg he blijf trek hebben..alhoewel ik vanochtend ineens wel ff goed misselijk was..ik ben 18 kilo aangekomen bij mn vorige zwangerschap, na de bevalling hoefde er nog maar 4 af, maar er ging 16 kilo af, ook niet helemaal goed, was toen gewoon te dun!
inmiddels wel weer goed gekomen haha..
ja het was helemaal weg mn buikje na de mk, maar nu is ie er alweer, vind het niet erg, ben blij dat het groeit, maar probeer m een soort in te houden voor de buitenwereld haha..ze weten dat we zwanger willen worden dus ben bang dat ze het al zien..hoe kom ik die 4 weken door :)
wat heb jij verder nog voor verschijnselen?want had soms ook een dag..ben ik wel wanger???voel niets..
 
Ik heb hetzelfde met het buikje.. de mijne is ook opgezet.. en heb ook constant het is dat mensen denken dat ik dik geworden ben.. terwijl ik juist blij ben dat mijn buikje aan het groeien is.. echt vervelend..
 
idd en ze weten ook nog van niets..wil het het liefst van de daken gillen..nu iedere x maar smoesjes bedenken..ik ga over 1 1/2 week met mn zusje naar texel, nog voor mn echo, maar heb met mn vriend besproken om het haar daar wel vast te vertellen, zodat ze er rekening mee kan houden..ben toch vermoeid, miss inmiddels hang ik boven de wc, heb opgeblazen buik dus anders moet ik overal smoesjes voor gaan bedenken..en kan haar wel vertrouwen dat ze haar mond houdt.
 
Als jullie daar goed bij voelen om het je zus te vertellen is dat prima toch. Ik kan alles aan mn vriendin kwijt dat is ook heel prettig. En zij is zelf zwanger ( 30weken) dus ze weet waar ik het over heb. Ik hoop dat de misselijkheid mijn padje voorbijgaat.. ik heb misschien nog maar 4 keer in mn leven gespuugd en dat kwam door de drank haha.
En over in je bikini.. ik zwem elke week met mn moeder dus die zal het ook wel gaan zien.. maar ik zwem smorgens vroeg en dan valt mijn buikje nog wel mee..
Ik heb trouwens geen vreetbuien gelukkig.. eet wel meer maar een broodje extra of een ontbijtkoekie ofzo.. geen lekkernijen allemaal.. niet meer dan ander iig
 
Ik heb eigenlijk nog niet echt ergens last van, alleen een beetje sneller moe....
Ik heb mijn moeder nu verteld dat ik zwanger ben en mijn zusje en vriendinnen zullen het ook wel snel te weten komen. Als het niet goed gaat vind ik het namelijk ook fijn om dat met hun te delen en het scheelt weer smoesjes verzinnen waarom ik mijn, zo geliefde ,wijntje laat staan ;-)
 
Terug
Bovenaan