Slecht slapen iemand tips?

<p>Hoi lieve allemaal!</p><p>Ik ben nu 15 weken zwanger van mijn 2e kindje en slaap heel slecht.</p><p>Bij mijn 1e zwangerschap had ik hier niet zo last van. En het eerste trimester ook niet van deze zwangerschap.</p><p>Ik val wel vroeg in slaap omdat ik zo moe ben maar de hele nacht wordt ik steeds wakker na een uurtje slapen en ben ik klaar wakker. Uit eindelijk ga ik dan maar even plassen en proberen verder te slapen. Dan val ik in slaap en dan na een uur weer hetzelfde riedeltje.</p><p>Heeft er misschien iemand tips? Alles is welkom want iets meer energie zou fijn zijn zeker met een 2 jarige peuter in huis. </p><p>Liefs</p>

Misschien helpt Remedy rescue zonder alcohol (Bach remedy). Het zijn druppeltjes die je op je tong doet. Ik slaap er wel iets beter door. 

Ik zou dan iets later naar bed gaan, dan wordt de slaapdruk groter en ga je dieper slapen. Is de eerste dagen zwaar, daarna merk je vanzelf het verschil.

Dankjewel Janneke daar ga ik is even naar kijken!
Dankjewel voor de tip w83 alleen dat werkt helaas niet dat heb ik al geprobeerd maar wel bedankt voor het meedenken
Liefs

Terug
Bovenaan