Slecht slapen in campingbedje ...

We zijn net terug van een paar dagen vakantie, het was lekker er even uit te zijn. Ons dochtertje van bijna 1 jaar vond het ook leuk maar er was 1 min punt, ze sliep heel slecht in het campingbedje. Onze nachtrust was helaas ook niet veel ...

We hadden een campingbedje van Koelstra gekocht. Daar zat een dun matrasje bij ...

Normaliter slaapt ze heel erg goed thuis, ook nu ik haar gisteren bij thuiskomst in haar eigen bedje legde en vannacht ...

Vantevoren hadden we het campingbedje op haar kamer gezet en merkte we ook dat ze hier in slechter sliep dan haar eigen vertrouwde bedje.

Hebben jullie deze ervaring ook? zo ja, zou een dikker matrasje kunnen helpen voor de volgende keer? Iets anders?

We hebben haar knuffeltjes meegenomen dus dit was het niet ...

Graag tips! (ook voor de volgende keer)

Groetjes Esther
 
Hi Esther,
Wij hebben inderdaad een dikkere matras aangeschaft en leggen die op de gewoone matras van het campingbedje. En het werkt perfect, de kleine sliep net als in haar gewone bedje! En ik snap het ook wel, vooral als je een langere tijd ergens anders logeert, dan ligt zo'n dun singe gewoon niet lekker. Succes! Gingie
 
Er zijn speciale campingbed matrasjes. Je slaapt zelf ook niet lekker als je hard ligt en ik vind die dunne matjes echt hard, Dus lekker zo'n matrasje aanschaffen. Onze meid slaapt er heerlijk op!

xx
 
Hier dezelfde ervaring! Ik gebruik ook een extra matrasje van ca 8 cm (opvouwbaar, speciaal voor campingbedjes).
Nooit problemen gehad, maar natuurlijk wel met de favouriete knuffel mee!
 
Wij gaan binnenkort ook een weekendje weg en hebben voor onze dochter een campingbedmatrasje aangeschaft. Dat ligt veel fijner, dan de bodem van het campingbedje... Nog een tip: t/m 15 december zijn ze bij Prenatal 29,99 euro ipv 37,50 euro... Succes!
 
Ook af en toe "oefenen" hielp hier goed.
Dus gewoon eens een middagslaapje in het campingbedje laten doen bijv. op een andere kamer, zodat ze weten dat dat ook een eigen bedje is!

En inderdaad zo'n matrasje is hier ook een must!
Maar Thalia, Prenatal is niet helemaal eerlijk in de advertentie dan, want 30 euro kocht ik hem 7 jaar geleden al voor! Wat mij er wel aan doet denken dat kindjes van vrienden van ons waar ik oa dat bedje voor had staan, wel gewoon op dat dunne matrasje sliepen.........ach gossie!

Groetjes Saskia
 
Terug
Bovenaan