Slecht slapen...... middenoorontsteking

Toevallig ben ik vandaag met Feline naar de dokter geweest omdat de
buren gisteren langs kwamen dat ze er wel erg last van hebben. Iedere
nacht om 3 uur wakker ivm gekrijs van Feline.
Natuurlijk hadden wij er ook last van, maar we dachten dat ze naar droomde en daar kun je weinig aan doen. Maar om al het lichamelijke nu eens uit te sluiten toch maar langs de huisarts gegaan.

Blijkt dat ze al langere tijd last blijkt te hebben van een
middenoorontsteking aan beide oren.
Vandaar het slechte slapen en ze is ook verkouden, slechte adem
en hoesterig. En ze heeft al een tijdje slecht evenwicht en viel af en
toe. En als we haar ineens op de grond neer zetten dan tolde ze ook.

Weet ik veel dat dat allemaal samenhangt. Geen koorts is niet ziek dacht ik. Voelde me wel een erg slechte mama vandaag bij de dokter.

groetjes Mariska

Hoi mariska,

ik denk niet dat je een slechte moeder bent hoor. Wij hebben het ook meegemaakt dat Maaike al een tijdje hangerig was en slecht sliep. Maar ze had ook geen koorts en dus dachten wij ook dat ze slecht sliep omdat ze droomde en dat ze daardoor wat hangerig was.
Ze bleek ook een lichte oorontsteking en een lichte keelontsteking te hebben.
Wel kan ik me een beetje boos maken over je buren die gaan klagen omdat je kindje huilt. Daar kan jij toch niets aan doen en het is voor jullie toch veel erger.
Wij hebben een buurjongetje van 3 die ook heel vaak oorontsteking heeft en dan wordt ik ook wel eens wakker omdat hij zo hard huilt. Maar ik heb daar nog nooit over geklaagd omdat ik het voor de buren veel erger vind. Natuurlijk vind ik het ook vervelend om wakker te worden maar ik ben altijd maar blij dat het Maaike niet is.

Groetjes en heel veel sterkte met de zieke
Inge

Hoi Inge,

Ze hebben geen kinderen onze buren, denk dat het daar aan ligt. Moet zeggen dat het al wel maanden is en beter dat ze even komen zeggen dat ze er last van hebben dan dat ze niks zeggen en vervelend terug gaan doen (heb ik wel eens gehoord).
Feline ligt nu met een kussen onder het matras en ze is stil, dus ik heb goede hoop!

groetjes Maris

Hee Mariska,

Hier nog zo'n mama die een ooronsteking niet herkende hoor. Sven sliep een tijdje geleden ook heel slecht. Ik dacht het zijn tandjes waren omdat hij ook niet wilde eten. Nou, hij bleek ook een oorontsteking te hebben! Daarna heeft hij het nog 2 keer gehad en de laatste keer dus wel met dikke 40 graden koorts. Maar dat hoeft dus inderdaad niet altijd.
Veel kindjes krijgen het als ze verkouden zijn. Sven viel er ook vaak door omdat hij zijn evenwicht kwijtraakte.
Wij hebben zijn bedje nu ook aan de hoofdkant opgehoogd met klosjes en als hij weer gaat snotteren smeren hem flink in met Luuf. De dokter zei dat we ook met de neusspray aan de gang moesten maar dat lukt echt niet bij Sven. Die wordt helemaal hysterisch. Gelukkig helpt die Luuf ook goed.

Heel veel succes met je meisje!

Groetjes,
Maike

Het is wel goed dat ik dit lees, want mijn Eline is de laatste dagen ook heel huilerig, met ook echt gillen erbij.Het liefst midden in de nacht. Ga morgen effe met haar naar de dokter....

Terug
Bovenaan