slecht slapen na een buitenbaarmoederlijk zwangerschap, ervaringen?

<p>Hallo, </p><p>2/3 weken geleden zijn we er achter gekomen dat ik zwanger was van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, hierbij gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis voor meer onderzoeken. Mijn hcg waarde bleek 5000 te zijn dus overduidelijk zwanger maar helaas op de verkeerde plek namelijk de linker eileider. Ben die dag gelijk opgenomen, en werd de volgende dag geopereerd en hierbij is mijn eileider verwijderd. Het herstel op zich gaat redelijk, maar voel me erg ellendig en slaap behoorlijk slecht, elke nacht is het wel na 3 uur dat ik uiteindelijk in slaap val. Ben wel weer begonnen met werken nu omdat ik dacht dat mijn ritme weer op iets op zou pakken. Helaas is dit niet het geval en blijf wakker in de nachten. Volgende week heb ik een afspraak staan in het ziekenhuis voor controle. Maar ben erg benieuwd of meerdere vrouwen dit hier hebben meegemaakt, dit ook omdat ik er weinig over vind en op forums terecht kom wat al veel langer geleden is en ik mijn ervaringen hier niet meer mee kan delen. </p><p>Liefs...... </p>

Vorig jaar ook mee gemaakt. Maar door de narcose was ik ook een tijd niet fit hoor. Ik ben  2 weken thuis geweest, want je mag ook niet veel. En daarna ben ik een paar daagjes gaan werken in de week. Langzaam opgebouwd en na 2 maanden weer fulltime aan de slag gegaan. Neem de tijd. Je lichaam moet rustig aan herstellen.

Vorig jaar ook mee gemaakt. Maar door de narcose was ik ook een tijd niet fit hoor. Ik ben  2 weken thuis geweest, want je mag ook niet veel. En daarna ben ik een paar daagjes gaan werken in de week. Langzaam opgebouwd en na 2 maanden weer fulltime aan de slag gegaan. Neem de tijd. Je lichaam moet rustig aan herstellen.

Terug
Bovenaan