Slecht slapen overdag

Onze dochter van 13 week slaapt erg wisseld overdag. Alle slaapjes proberen we in bed te doen. Soms lukt het wel en soms is het echt een drama. De wakker tijd hou ik aan 1,5 uur en dan op bed. Tenzij eerder denk vermoeidheid signalen te zien. Ik heb veel gelezen over slapen. Soms duurt het een uur voordat ze slaapt na steeds de speen erin te doen. En soms slaapt ze binnen 10 min
Vaak zijn de slaapjes max 45 minuten.
S avonds na laatste fles valt ze binnnen 10 minuten in slaap en komt ze pas volgende ochtend weer.
Iemand tips om haar beter te laten slapen overdag? Ze gaat over 2 weken naar de opvang en ben heel bang dat ze daar helemaal niet slaapt!

Dat had ik ook nachten gingen perfect ochtenden 0ver dag max bijelkaar 2 uur
Ik ging toen meteen over naar 2 slaapjes dus ochtend vanaf 9 uur en in middag rond 1 uur dat ging perfect tot nu nog steeds. Sommige baby's hebben minder slaap nodig ik had ook meteen een ritme fles aankleden spelen knuffelen wandelen slapen fles box knuffelen dingetjes doen middag slaap dat werkte beter. Mij baby was soms 3 uur achter elkaar wakker en aat die sliep tussen door sliep die tussen door

Ook gehad, tot 8 maanden ongeveer drama overdag.. telkens weer minstens half uur strijd voordat ze sliep en dan max 30 minuten. Maar op de opvang sliep ze een gat in de dag, en bij oma ook haha. Heel frustrerend als het thuis weer niet wou maar wel fijn dat ze daar sliep! Ik hoop dat dat voor jou ook zo gaat. Enneh, hou vol. Hier sloeg het van de ene op de andere dag ineens om! En idd wat eerder een slaapje minder dan de boekjes zeggen is het proberen waard, scheelde hier wel. En koop een draagzak! Ideaal. Ze sliep er in als een os. Ik mocht van mezelf 1 slaapje vervangen door wandeling met draagzak om mijn geduld te sparen haha.

Hier exact hetzelfde! Zoontje van 15 weken slaapt van 20.30 tot 08.30 maar overdag niet of nauwelijks.. kan je geen tip geven zou willen dat ik zelf het magische antwoord ook had ?

Terug
Bovenaan