Slecht slapen slecht drinken

<p>goededag </p><p>Wij hebben een baby van 4,5 maanden oud in het begin heeft hij een moeilijk start gehad hoj werd gezien als huilbaby na veel uitzoeken en proberen en Googlen erachter gekomen dat hij reflux heeft en kma hij zit op de pepti 1 en dit gaat goed </p><p>alleen een ritme dat blijft een probleem naar bed gaan is huilen en met veel moeite toch slapen maar resultaat is misschien 3 uurtjes op een dag dat is een periode die we gehad hebben </p><p>nu drinkt hij slecht als hij wakker word nog geen 90 maar voor hij gaat slapen wilt hij weer de fles drinken op de arm of liggend maakt niet uit hij drinkt moeilijk we gebruiken dr brown met speen 2 heb ook al weer 1 en 3 geprobeerd dit maakt niet uit hij laat ook melk langs de speen lopen en spuugt regelmatig eerst spuugde hij bijna niet meer toen we met de ranitidine begonnen</p><p> </p><p>sorry heel verhaal maar als ik hem ik bed leg wakker zelfde ritueel dan is het huilen(lees krijsen) afgelopen week ging het 3 dagen goed met slapen als hij fles kreeg bij wakker worden en zodra hij moe werd fles dan wakker naar bed maar sinds vandaag weer drama </p><p> </p><p>dit geeft ons veel onrust heb het gevoel dat ik mijn eigen kind totaal niet snap???</p><p>denk misschien heeft er hier iemand tips Oja ik geeft de fles bij wakker worden omdat hij er om vraagt(signalen) en bij naar bed gaan want anders krijgt hij te weinig en slaapt hij dus zoiezo niet</p><p> </p><p>groet angela</p>

Jeetje blijft lastig om goede routine/schema te vinden met een kindje laat staan als ze ook nog eens reflux en kma hebben. Wakker op bed leggen ging hier de ene keer ook goed andere keer niet en ging eigenlijk pas vanaf een maand of 8 goed en was hij gewend. Overdag slapen was hier ook een drama hoor uiteindelijk is hij nu twee en half en slaapt hij sinds een maand of 7 maar 1x overdag en niet langer dan anderhalfuur! Gelukkig wel circa 12 uurtjes nachts. Ik gebruik de difrax fles en gaf Hero na comfort ( voor jullie geen optie vrees in met kma) met speen M 
wellicht helpt het om wat meer flessen en wat korter op elkaar mrt wat minder voeding te geven om spugen tegen te gaan en een verzadigd gevoel te geven.
krijgt hij al bijvoeding fruit en groente hapjes misschien helpt dat ook
Sterkte!.  

Heb je ook al eens johannesbroodpitmeel gebruikt voor de reflux? Dat werkte bij ons erg goed, maar aangezien je al aan de medicijnen zit, heb je dit wss al geprobeerd. Daarnaast zitten ze in deze periode in de 4 maanden sprong en slaapregressie, wat bij mijn kleintje erg goed te merken is doordat hij al een tijdje slecht slaapt (ook de nachten). Het bedje omhoog zette werkte bij ons trouwens ook goed! Succes

Terug
Bovenaan