Slecht slapen tijdens zwangerschap.

<p>Hoi dames, </p><p>Ik ben bijna 13 weken zwanger en slapen is een ramp! </p><p>Ik val prima in slaap maar al snel daarna wordt ik wakker. Ik kan mn draai niet vinden, last van maagzuur waardoor ik dan iets rechter op ga slapen. Vaak erg warm dus dan sla ik de dekens van me af.. zo ben ik heel de nacht aan het rommelen.</p><p>Het is een drama,  vannacht om half 5 was ik er klaar mee. Dan ga ik uit bed en slaap ik 5 uur later weer voor 2 uur op de bank...</p><p>Heeft iemand een gouden tip voor een betere nachtrust? Owja er ligt al een pakje maagzuur remmers naast mn bed ;). </p><p>Liefs, Wendy</p>

herkenbaar... nu 32 weken zwanger en heb eigenlijk slaap ook slecht al weken... veel wakker worden in nacht en nu ook wel vaker na de wc... ik had heel snel een voedingskussen aangeschaft... niet omdat ik een buik had maar kon die kussen tussen me benen leggen en sliep iets fijner...Gewoon goed je rust pakken overdag als kan...

Herkenbaar. Ik slaap zo licht nu. Snel geïrriteerd in bed. Hoor het snurken van mijn partner door mijn oordoppen heen... 2 tot 3x per nacht plassen... snel warm... snel piekeren. Elke nacht is drama. En ik ben nog maar 20w+1d.

Ik heb precies hetzelfde... doe maar gewoon elke dag een middagdutje. Als ik vrij ben smiddags en als ik werk na werk... lig ook de hele nacht te woelen, plassen, warm inderdaad, maagzuur en gewoon onrustig. 

Hey pumkin.Ja idd geïrriteerd in bed liggen! En ook dat piekeren over van alles ! Hahah ik hoop het snel minder wordt maar als jij dit met 20 wkn nog hebt, dan snel toe aan verlof. 

[quote quote=10147997]Gefeliciteerd met je zwangerschap! Het slechte slapen hoort er helaas een beetje bij. Heb je toevallig al een voedingskussen aangeschaft? Die liggen echt heerlijk in bed. Verder zou ik zeggen geniet van je zwangerschap! Want zover ik weet kun je er niks tegen doen..[/quote]Aangezien de tips over slapen met een voedingskunnen, heb ik er gisteren avond meteen een besteld! 

Hoi!In mijn eerste trimester had ik er ook last van, kon wel dagen door slapen behalve wanneer ik moest werken ?  voedingskussen moest ik wel aan wennen maar nu blij mee. 2e tremister ging weer wat beter maar had ook wel wat meer energie.  Ik deed na 8/9 uur savonds eig niets meer drinken zodat ik er niet uit hoefde.  Inmiddels 29 weken zwanger en het drama is weer begonnen.  Super moe, weinig slaap, piekeren en het ligt niet meer lekker. Krijg last van mijn bekken of rug. Dus nu toch met regelmaat wakker.  Werk nog 40 uur per week en wordt nu ook wel pittig.  Maar alles voor een goed doel! ?.  Alleen mij humeur is niet zo best ?

Terug
Bovenaan