Slecht slapen

<p>hoi allemaal,</p><p> </p><p>onze dochter van inmiddels bijna 6 weken slaapt overdag heel slecht. Na uiterlijk 30 minuten wordt ze huilend wakker. Het maakt niet uit of ze in bed, box, wandelwagen of op onze arm ligt. Ze krijgt medicatie voor reflux en heeft veel last van krampjes en mort tussen de voedingen door echt vaak boertjes laten. Overigens slaapt ze ‘s avonds en ‘s nachts wel best goed. </p><p>Herkent iemand dit? </p>
 
Hoi Nadia, 
Mijn zoontje had dit ook vanaf een week of 6/7. Nu, met 11 weken, gaat het stukken beter. Hij slaapt nu soms 2,5 u achter elkaar overdag. Ik heb de puckababy een aantal weken gebruikt, en echt een vast ritme van slapen, voeden, verschonen en spelen toegepast. Ook ligt hij sinds week 6/7 overdag in zijn eigen bedje, in zijn eigen kamer. Merk dat mijn kindje daar echt bij gebaat is. Het gaat bij ons steeds beter in ieder geval ! Ik hoop bij jou ook, het is wel pittig he! Maar het is volgens mij ook deels een fase die weer over gaat! Heel veel succes! 
 
Hoi Nadia,Onze dochter had hier ook last van, overdag niet heel veel slaap en 's-nachts ging wel beter. Zij moest ook altijd veel spugen (maar geen reflux) en had heel veel last van darmkrampjes. Toen de darmkrampjes minder werden (pas na 3 á 4 maanden), ging het slapen overdag ook beter.  Ik heb van alles geprobeerd (vast ritme, draagdoek, Infacol, melk verdikken - allemaal op advies van het consultatiebureau), maar niets hielp. Achteraf denk ik dat ik me gewoon het beste erbij neer had kunnen leggen zodat mijn dochter niet die stress bij mij voelde, maarja je wilt het je kindje toch zo aangenaam mogelijk maken.Het zal dus inderdaad een fase zijn.
 
Terug
Bovenaan