Slecht slapen

<p>Hey iedereen , ben nu 34weken zwanger en sinds 2 weken slaap ik amper... halfuurtje , een uurtje en dan terug wakker. Soms geraak ik gewoon niet in slaap , weet geen juiste houding te vinden. Benen die tintelen of beenkrampen , pijn in mijn ribben , pijn in de rug , maagzuur.. de baby die niet rustig is in mijn buik en mij blauwe plekken stampt. Maar ben zo moe , en dat werkt serieus op mijn humeur. <br />soms denk ik echt dat ik het zo niet haal. Nog zwangere hier last van of iemand tips? </p>

Herkenbaar! Alles wat je noemt.. heb helaas niet de gouden tip voor je. Laatste loodjes zijn zwaar.. ik ben nu 35 weken en hoop dat de kleine snel komt zodat ik enigszins iets beter kan slapen...

Hoort er inderdaad een beetje bij. Zou in ieder geval iedere avond even een stuk wandelen en niet meer een uur voor het slapen gaan op een tablet, telefoon ed zitten. Daarnaast werkt magnesium tabletten goed tegen rusteloze benen. (te koop bij drogist)

Ja ik hoop ook dat de klein snel komt. Niet dat het slapen zoveel beter gaat zijn maar dan hebben we tenminste geen lichamelijke last meer ? en kunnen we toch wat doorslapen als de klein ook aant slapen is. Ben al blij dat ik niet de enigste ben die van dit veel last heeft. 

Terug
Bovenaan