slecht slapen

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben nu vijf weken zwanger. Ik slaap ontzettend slecht. Is dit normaal? Bij mijn vorige zwangerschap heb ik dat alleen op het einde gehad.

Gr. Jeannette

Hai

Het is normaal. Kijk ik heb de eerste weken eigenlijk weinig van de zwangerschap meegemaakt, want wat zei ik komt door de kou. ( stom he )
Maar het hoort er bij. ik loop dan nu 26/27 weken en tja het wordt voor mij nu wel moeilijker gemaakt maar dat heeft met de omstandigheden hier te maken.

Heb een schat van een vk en ze willen ook echt luisteren naar me, en dat is fijn.
Verder wens ik je veel plezier met je zwangerschap.
O ja heb je eventueel tijd/ kans om tussen de middag ff te gaan liggen???
Ik zou dat wel doen als ik jou was.
Helpt super.

groetjes jantine

ik ben ook pas 5 weken zwanger en slaap ook veel slechter terwijl je juist beter hoord te slapen volgens mijn. ik word om de 2 uur wakker ofzo niet echt fijn dus maja je doet er zo weinig aan. liefs

Hoi,
ja ik heb er ook last van. Ik heb net 1 dag ontdekt dat ik ook zwanger ben. Maar slaap ook weinig omdat ik er telkens aan moet wennen en nog niet helemaal tot me doordringt. Ik wordt ook telkens wakker van de honger. Normaal sla ik makkelijk een maaltijd over of als ik honger heb laat ik het gewoon rommelen in m'n maag. Maar nu denk ik: als mijn baby moet teren op mijn vet krijgt het afvalstoffen binnen. Dus ga ik maar op zoek naar iets gezonds. Ik moet er wel wennen om aan mijn honger toe te geven en niet iets van koekjes te pakken.

Terug
Bovenaan