slecht slapen

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik slaap de laatste 2 dagen heel slecht,soms zit ik al om half 5 beneden ik heb het dan ook warm?En overdag heb ik geen slaap,heb zelfs energie voor 10.

Herkend iemand dit misschien??

Groetjes Amanda
5 weken en 5 dagen

Jaaaa, ik herken het heel goed. Ik merkte al aan mijn minder slapen dat ik zwanger was. Ik had alleen overdag geen energie voor 10, wel in de 4de, 5de en 6de maand. Het lijkt wel alsof je lichaam zich aan het voorbereiden is op een drukke tijd die komen gaat. Ik hoor het wel van anderen ook hoor.
Als het lastig voor je wordt, kun je aan de vk tips vragen wat je kunt doen ombeter te slapen, die weet precies wat je wel en niet mag gebruiken,
Welterusten,
Patricia  29w

He Kroon,

Slecht slapen.........komt mij ook zeer bekend voor haha
Ik word om de twee uur wakker. Kan de klok erop gelijk zetten. Daarnaast ben ik tussen 4 en 5 of 5 en 6 klaar wakker. Ik moet zowieso meer plassen omdat mijn kind nu veel tegen mijn blaas drukt.
Maar als ik echt lig te woelen ga ik naar beneden. Kijk ff tv en dan gaat het slapen altijd wel weer. Je moet je er gewoon maar ff aan toegeven. Als je je te druk maakt, val je nooit meer lekker in slaap.

gr liesbeth 34w en 4d zwanger

Ha de Kroon

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!!!
Klinkt mij heel bekend ik ben nu bijna 12 weken en slaap ook al enkele weken  heel slecht. Wordt veel wakker s'nachts en heb het dan bloedheet en daarna weer even koud en dan weer heet......val ook moeilijk weer in slaap.Overdag werk ik in de zorg 20 uur per week en ik heb thuis een kleine van 16 mnd. Overdag voel ik me wel eens moe en ga dan op de bank liggen maar kan dan niet slapen. Bij mijn 1e zwangerschap heb ik hier allemaal geen last van gehad zo zie je maar dat iedere zwangerschap anders is. Vriendinnen  vertellen wel eens hier ook last van te hebben gehad en dat het ook weer overgaat.
Haal dan mijn slaap wel in.
We blijven positief en voor vanavond welterusten.....
Succes!!!

Herkenbaar hoor,
Volgens mij kun je er niet zoveel tegen doen maar het is wel vervelend.
Het schijnt een functie te hebben. Dat je straks als de baby er is lichter slaapt en dus waakzamer bent.

groetjes Juffie

Of het nu een functie heeft of niet: ik baal stevig van dat slechte slapen.
Net als bij Nicole heb ik het snachts harstikke heet. Ik wil alle ramen open (niet altijd normaal, als het buiten maar een paar graden is), mijn man wil alles dicht (spoort ook niet helemaal, hoor).

En ik ben ook om de 2 of 3 uur wakker. Gewoon om niks.

Ik sta zeker 1 keer per nacht op om te plassen. En dan in het donker in dat kannetje van moeders voor moeders mikken....

De laatste nachtrust verstoorder is mijn zoontje: die waakzaamheid is echt irritant! Ik word van elk kuchje wakker, terwijl er niets aan de hand is. Die heb ik echt met zijn geboorte gekregen: vroeger kon je een kanon naast me afschieten. Heerlijk.

Ik heb laatst zitten rekenen: sinds de zwangerschap van mijn zoontje heb ik nauwelijk meer een hele nacht doorgeslapen. En dat is dus ruim anderhalf jaar geleden. Ik snak zo naar een nacht (de volle 8 uur!) achter elkaar doorslapen. tja.

Eén keer moest ik voor mijn werk in een hotel slapen. Van te voren leek me dat vreselijk ongezellig. Maar wat heb ik er van genoten, haha!

greet

Hoi allemaal,

Sjonge dacht ff dat ik niet normaal was!!! Slaap ook al zo slecht als vele meiden hier poeh, doodvermoeiend is dat vooral als de wekker gewoon om 5.45 gaat en je net bent ingeslapen!!!
Ben ook om de 2uur ongeveer wakker wordt wakker omdat ik heel erg moet plassen zo gaat dat een keer of 4 a 5 per nacht!!! Lees hier dat je dat pas aan het eind heel erg krijgt maar ik ben pas 13wk en 2dgn!!!
Dat wordt nog wat dan!!! Hoop dat iemand tips heeft, want als ik vroege dienst heb voel ik me niet erg fit!!!
Werk in de zorg en heb wissellende diensten!!!
Nou meiden trusten voor vannacht hoop dat we allemaal een keertje beter slapen!!!!

Liefs Sandy

Ja het is zwaar kl*t*. Ik moet er wel 4 of 5 keer uit om te plassen. Slaapdronken stommel ik dan de trap af. Heb helaas geen wc boven. Ben bang dat dat nog een keer misgaat. Maar altijd als mijn wekker 's ochtends gaat, dan slaap ik wel en baal ik dat ik eruit moet.

Terug
Bovenaan