slecht slapen!!!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ik zit met een vervelend probleempje en dat issss dat ik soms slecht slaap word er gek van!!

ik val soms gewoon niet in slaap maar er is nog iets .....

ik slaap tegen woordig aan de buitenkant omdat ik dan beter uit bed kan stappen maar soms wil ik nog terug naar de binnenkant maar als ik terug ben op me ouwe plek dan droom ik eng over messen en dooie allemaal van die rare dingen   heeft iemand ook dit   of heeft iemand een tip voor het slapen??? want egt niks helpt en dan ga ik me druk maken en hoe langer ik weer wakker lig des te meer ik honger krijg dus dan ga je weer zoeken en ik eet al zo veel grrrrr soms ben ik zoo moe bah wat een zeikerd ben ik maar goed ik hoor het wel gr jay_jm

hey meis

wat erg voor je die nachtmerries,
ben je miss ergens bang voor?
maar voor het inslaap vallen heb ik wel iets ,
het werkt bij mij heel goed het is een kruidenthee van zonnatura ( goede nachtrust)mag niet gebruikt worden bij hoge bloedruk !

je heb ze in verschillende varianten .
heb ook de kruidenthee voor ontspanning , en echt het helpttt!!!

miss iets voor jou???

je kunt het gewoon in de supermarkt kopen kosten ongeveer 1,50 euro per pakje .

heel veel succes groetjes van anna 8 wk en 6 dg  

Hoi,

Het schijnt dat je tijdens je zwangerschap last kunt krijgen van nachtmerries. Ik heb dat soms ook wel, gelukkig niet iedere nacht. Ik word er dan wel wakker van en in het donker is zo'n nare droom dan ook niet echt waar je op zit te wachten. Misschien moet je toch weer naar je oude plekje in bed verhuizen? Wie weet lig je daar onbewust toch prettiger. Wat ik doe als ik wakker wordt van een nachtmerrie en ik 'hang' er zeg maar voor mijn gevoel nog wat in en ik kan niet meteen slapen, dan ga ik er even uit. Naar beneden, kop warme melk, stukje lezen en dan heb je je zinnen even verzet. Is die nachtmerrie uit je hoofd en kun je misschien wat beter in slaap komen. Geen idee of ik je hiermee help, maar je bent dus vast niet de enige!

Liefs, Mir

Aangezien ik sowieso slecht slaap, slaap ik ook laat. Maar hoe later op de avond c.q. nacht zijn ook de programma's anders.
Ik heb gemerkt dat ik geen horror achtige dingen of zeer indrukwekkende documentaires moet gaan liggen kijken voordat ik ga slapen, ik krijg er idd nachtmerries van.

Daarnaast droomde ik al veel, alleen is het nu nog meer dan voor de zwangerschap.

Vorige keer werd ik een keer helemaal bezweet en angstig wakker door zo'n heerlijke nachtmerrie. Ik ben even rustig gaan liggen, me gaan orienteren waar ik ook al weer was. Beetje tegen m'n mannetje aan gaan liggen en op m'n ademhaling gaan letten. Daarna ging het weer en ben ik rustig gaan slapen.

sterkte

Terug
Bovenaan