slecht slapen

A

Anoniem

Guest

Hoi,

Ik ben nu 35 wk en 4 dg maar ik kan de laatste week zo slecht slapen.
De ene keer heb ik last van mijn benen en de andere keer kan ik gewoon niet in slaap komen en lig dan tot 03.00 uur s'nachts wakker met het gevolg dat ik overdag geen energie meer heb voor iets, en dan dus moet gaan rusten.
ik weet dat de laatste loodjes het zwaarst wegen maar miss heeft iemand tips voor me zodat ik de laatste loodjes nog een beetje goed kan volbrengen en uitgerust aan de bevalling kan beginnen.

Liefs Sandra

Hoi. Helaas kan ik je de gouden tip niet geven.. Ik ben, zoals vele anderen waarschijnlijk, wel een lotgenote que slecht slapen. Ik slaap echt al weeeeeeken slecht. Net wat je zegt, de ene keer last van slapende benen, dan weer kramp, sowieso zeker 6 x (!!) per nacht eruit om te plassen, en een andere keer val ik gewoon niet in slaap.. Wordt er ook een beetje hopeloos van maar ja het hoort erbij. Ik moet zeggen dat ik er tot op heden best goed tegenkan haha.. Nog geen wallen of zo, terwijl ik normaal echt een slaapkop ben!
Ik doe het rustig aan als mijn zoontje op bed ligt (meestal tussen 1 en half 4). Niet dat ik dan ga slapen of zo, maar rustig op de bank met een boekje of een filmpje.. En ik moet zeggen dat dat ook wel wat helpt!
Gr. Anne-Marie
37+2 zw van de tweede

Terug
Bovenaan