slecht slapen

Hallo,

Mijn dochter is bijna 6 maanden en sliep vanaf 9 weken netjes de nachten door. Nu sinds anderhalve maand komt ze weer twee a drie keer per nacht? Het is echt een schatje maar hier wordt ik toch een beetje gek van. Wie heeft er ervaring/tips ik hoor het graag.
 
Mijn dochter sliep ook al vrij snel door. Ze is nu ruim zeven maanden en heeft om de zoveel tijd een periode waarin ze onrustiger slaapt en een aantal keren wakker wordt. Meestal zijn het korte periodes en heeft het te maken met of tandjes, of een groeispurtje of verkoudheid ed. Na een tijdje gaat het vanzelf over.
Ik denk niet dat je dochter 's nachts melk geven een oplossing is. Ze kan hieraan wennen en dan daarvoor elke nacht wakker worden.

Succes!!
 
Hallo, mijn zoontje is nu 4 maanden en ik zit met hetzelfde. Sliep al heel snel door en nu sinds zo'n twee weken komt ie snachts ook. In iedergeval 1 keer en soms wel twee keer. Ik baal er ook een beetje van maar zit ook met de voedingen te spelen. Ik denk namelijk dat ik niet meer genoeg borstvoeding heb en geef ook de fles tusdsendoor. Misschien dat het daaraan ligt, maar leg het dinsdag even voor bij cb. Hij heeft nu overdag ook niet echt een ritme meer en dat is vervelend voor allebei.
Succes er mee in iedergeval
 
Terug
Bovenaan