slecht slapen...

Hey meiden,
Even een vraagje... Slapen jullie momenteel ook zo slecht?
Ik ben hartstikke moe en val al heel snel in slaap maar vervolgens word ik na een paar uur wakker en ben ik helemaal niet meer  moe.. Smorgens kan ik mn bed niet meer uit komen van de slaap... Pffff...
Heb trouwens ook last van mn rechterbovenbeen.. die slaapt af en toe snachts! Die wel!!

Groetjes
Debby

Hoi Debby,

Vanaf dag 1 slaap ik slecht, ik snap er niets van, want inderdaad ik ben moe genoeg. Ik val om 9 uur gewoon van ellende in slaap en wordt om 1 uur wakker en dan ben ik ook echt wakker. Hou ik mezelf wakker tot een uur of 10 wordt ik om een uur of 3 4 wakker en slaap dan ook niet meer. Ik hoop dat het nog wel beter wordt.

groetjes, keesje

Ik ken het van mijn vorige zwangerschap, het ging gelukkig vanzelf weer over maar kwam in de laatste maanden wel terug, toen van ongemak, in het begin van de hormonen.

Ik heb het nu heel even gehad maar met een extra dekbed, 3 keer extra naar de wc en niet al te vroeg naar bed (doordat ik zo moe ben heb ik de neiging om om 19.00 mijn nest in te rollen zo ongeveer) lukt het nu beter.
Sterkte maar waarschijnlijk ben je er over een paar weekjes vanaf.

Ik heb het nu sinds de laatste nou anderhalve week.. En niet elke nacht is hetzelfde maar pfff... tis echt ellende inderdaad! Gisterenavond wilde ik perse iets op tv zien en ik kon het niet afkijken zo moe was ik.. En goed 2 uur laten was ik weer wakker en kon ik ook echt niet meer slapen..

Ben blij dat jullie dat ook hebben.. Dan hou ik het er maar op dat ht erbij hoort inderdaad! Als dit alles is mag ik natuurlijk niet klagen..
Ben vandaag 9 weken en 2 dagen en dus gaan we richting de 12 weken grens.. het gaat goed!

Liefs Debby

heey

ik val standaard tijdens film kijken op de bank in slaap  wij kijken erg veel films en nu heb ik dus van geeneen film het einde gezien haha
en idd als  ik dan tijdje slaap op de bank word het er niet echt beter op want dan ben ik meestal beroerd en doodmoe als ik wakker word
en dan kan ik idd niet meer slapen pff...

maar  heb nu vakantie en moet wel zeggen dat het nu veel beter gaat kan  lekker relaxt aan doen en hoef niet vroeg me bed uit
toen ik moest werken was het helemaal een ramp
dus ff genieten nu

xx

Terug
Bovenaan