hoi,
heel herkenbaar, mijn zoontje is vorige week woe op do nacht ermee begonnen, en krijsen dat ie dan snachts deed, hij leek helemaal overstuur.
als we hem dan uit bed haalden en hem bij ons in bed namen was het over, en was HIJ klaarwakker, en wilde spelen.... en wij wilden zo lekker slapen.... gaap...gaap...
nu hadden we na 2 nachten afgesproken dat we hem er niet meer uithalen.
Tot nu toe heeft hij de meeste nachten gespookt, maar als hij dan snachts zo hard begint te brullen, ga ik er wel heen, en troost ik hem in zijn eigen bedje, en haal hem er dus niet uit, dit eigenlijk zodat hij niet went aan het feit dat hij snachts er uit mag, want die kleintjes wennen zo gauw ergens aan.
en zo heeft hij mij toch bij zich, en doe ik even een heel klein zacht lampje aan, zodat hij kan zien dat alles goed is.
de eerste 3 nachten was het echt effe doorzetten voordat hij weer sliep duurde het echt wel een half uur tot een uur.
maar de afgelopen nachten gaat het steeds beter, en slaapt hij een enkele keer door, en als ik dan bij hem ben, en hem een dikke kus gegeven heb, en zachtjes over zijn rugje heb gewreven, slaapt hij zo weer verder, en kan steeds korter snachts aan zijn bedje staan... dus denk dat het wel effect heb.
ik wens de overige moeders heel veel sterkte en een goede nachtrust!!
liefs marina