Slecht slapen?

Zijn er meer dames die hier last van hebben?
Ik slaap zo slecht, al weken! Natuurlijk moet ik er 2-3x per nacht uit om te plassen, maar ik kom dan heel vaak niet goed meer in slaap, soms lig ik wel een uur wakker! En als ik dan weer in slaap ben en ik word om 6:00-7:00 uur gewekt door wekker of mijn zoontje dan ben ik echt brak!

Bah, ik kan me van mijn vorige zwangerschap alleen maar herinneren dat ik in het begin heel veel en heel vast sliep...

Groetjes, Karin
9+4 weken

hoi,

daar heb ik nou ook last van erg vervelend, en als ik eindelijk eens lekker lig dan is het alweer tijd of moet ik weer plassen. Hoop dat straks wat beter gaat.

gr mamavanla

Heel herkenbaar! Heb er al last van sinds het begin van deze zwangerschap. Ik slaap heel onrustig en word vaak wakker, vaak ook om te plassen. Super irritant zeg! Bij mijn vorige zwangerschap had ik hier pas veek later last van. Ik ga nu vaak overdag even liggen als onze dochter ook slaapt, dat helpt redelijk.

Hoi Meiden,

Sinds ik zanger ben is slapen een drama!!
Ik heb erg veel last van vermoeidheid.
Ik heb nog nooit slaapproblemen gehad maar sinds ik zwanger ben slaap ik onrustig en irriteer me aan elk geluidje wat ik hoor.En inderdaad 3 a 4 keer per nacht eruit om te plassen.
We slapen op zolder en dan moet ik iedere keer een trap af om te plassen, we gaan komend weekend een verdieping lager slapen want ik ben doodop!!
Werk nu even halve dagen omdat ik de hele dag loop te kokhalsen en doodmoe ben.
Nog 3 weken en dan hoop ik me beter te gaan voelen.

Groetjes

Hoi Karin,
Ik weet ook nog van mijn vorige zwangerschap dat ik heerlijk sliep!!! Maar bij deze zwangerschap slaap ik onwijs slecht. Moet er 's nachts ook een paar keer uit en ben 's ochtens vroeg wakker omdat mijn dochtertje helaas geen uitslaapster is. Gek he dat  zwangerschappen zo verschillend kunnen zijn.
Groetjes,

Terug
Bovenaan